Konsoler, spel och filmrelaterade frågor

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Nu borde allt vara uppdaterat. (För de som beställt på postorder)

De som hämtar k butik I sthlm då? betyder detta att jag är rökt :(?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Skit

Ingen julklapp till familjen då. Inte hört något men beställt efter 17/10 så det lär ju vara kört.

Har några chanser kvar på andra håll men känns mörkt

Permalänk
Inaktiv

Frågar bara...

Hej, vill inte störa (förstår att ni har mycket nu).
Jag boka ett PS4 sjätte oktober och min order står på "Under behandling", kommer jag då få min innan jul eller i januari?
Och jag vet att många frågar men var ligger ni i kö-listan ungifär? (tex 14/8 eller 13/10)

Permalänk

Ingen som kan rapportera att de fått idag? Senaste datum jag hört var typ 23/8 lr så min är på 11/9 o fet losa hoppet då de stänger om 45 min I city :'(

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxhizorss:

Ingen som kan rapportera att de fått idag? Senaste datum jag hört var typ 23/8 lr så min är på 11/9 o fet losa hoppet då de stänger om 45 min I city :'(

Skickades från m.sweclockers.com

Min är beställd 7/9 för hämtning i Solna, har inte ändrats någon status på den ännu så det börjar kännas kört idag.

Visa signatur

Kommer Snart....

Permalänk
Medlem

Jag beställde 12/9 i Uppsala, fick mail och kunde hämta ut den idag.

Tack till Webhallen som skött all info här på sidan på ett bra sätt!

Permalänk

Ingenting har ändrats på min order 20/9 postorder. Lite smått ledsen

Visa signatur

Intel Core i7 4790K 4GHz, MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G, EVGA Supernova G1 650W, 80+ Gold, Modulär, HyperX Savage 16GB CL9 1600Mhz XMP, MSI Z97 GAMING 5.

Razer DeathStalker, Razer Kraken Pro, Razer Naga.

Permalänk
Skrivet av seoul:

Jag beställde 12/9 i Uppsala, fick mail och kunde hämta ut den idag.

Tack till Webhallen som skött all info här på sidan på ett bra sätt!

Say whut glider du före mig vah

Skickades från m.sweclockers.com

Edit. Hater gunna hate haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxhizorss:

Say whut glider du före mig vah

Skickades från m.sweclockers.com

Edit. Hater gunna hate haha

Före mig med då som det verkar om det inte dyker upp ett mail under kvällen eller i morgon bitti

Visa signatur

Kommer Snart....

Permalänk
Medlem

Bokade 9/9 har fått kollinr

Permalänk
Skrivet av Windoze:

Före mig med då som det verkar om det inte dyker upp ett mail under kvällen eller i morgon bitti

Mm. Hoppas det är nån delay bara så får man imorrn!

Skickades från m.sweclockers.com

Ty for info Darknut

Permalänk
Medlem

bokade 14/9, fortfarande under behandling

Permalänk
Medlem

Bokade 20/9 via postorder och är fortfarande under behandling

Permalänk

Verkar inte varit många enheter de fick. Täckt typ 2-3 veckors bokningar.

Permalänk
Medlem

varför beställer ni inte från flera olika butiker, kankse nån som skickar ut då tar ni bara den som kmr först!

Permalänk
Skrivet av Tizi:

varför beställer ni inte från flera olika butiker, kankse nån som skickar ut då tar ni bara den som kmr först!

Kanske det man gör men om det är slut hos alla och man inte bokat tidigt så hjälper inte det. Jag har bokningar på 5 ställen sedan början av november. Hjälper inte mycket. Jag insåg för sent att en PS4 var en bra julklapp. Missar jag jul skiter jag nog i det och väntar in fler intressanta spel och framförallt DLNA stöd. För mig ska det vara en spelmaskin som kan användas för alla typer av media. Missar jag jul kommer nyhetens behag stilla sig och jag är inte lika intresserad längre.

Permalänk
Medlem

problemet är nog att många har bokat =/

Permalänk

Va fan, bokade den 26/9 beställde extra dosa, kamera och Killzone, har fått hem Dosan, Kamera, och Killzone men konsolen står fortfarande under behandling, Va drygt......

Permalänk
Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Va fan, bokade den 26/9 beställde extra dosa, kamera och Killzone, har fått hem Dosan, Kamera, och Killzone men konsolen står fortfarande under behandling, Va drygt......

Den kommer att komma skönt att veta att folk som bokat efter mig har fått

Permalänk
Medlem
Skrivet av fille412:

Den kommer att komma skönt att veta att folk som bokat efter mig har fått

när bokad du din PS4? har du någon koll på vilka datum som har fått?

Permalänk
Medlem

Jag bokade 25/9 via postorder och har inte fått :/

Permalänk
Skrivet av Windoze:

Före mig med då som det verkar om det inte dyker upp ett mail under kvällen eller i morgon bitti

Har du fått mail om att din är redo att hämtas? lite skumt detta ifall de säger tidigare att fördelningen går 100% på kötiden men endå får en sitt i uppsala och en annan postorder innan oss

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxhizorss:

Har du fått mail om att din är redo att hämtas? lite skumt detta ifall de säger tidigare att fördelningen går 100% på kötiden men endå får en sitt i uppsala och en annan postorder innan oss

Jag lever på hoppet att lagret arbetar idag så att man kan få se det magiska skedet då ordern går från under behandling till behandlad ^^

ontopic: Webhallen, arbetar lagret idag? eller är det så att om man inte fått mail/det har inte hänt något med sin order så är det kört.

Mvh bokade postorder 25/9 ej fått

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxhizorss:

Har du fått mail om att din är redo att hämtas? lite skumt detta ifall de säger tidigare att fördelningen går 100% på kötiden men endå får en sitt i uppsala och en annan postorder innan oss

Har inte fått nåt mail och ingen uppdatering på sidan, det känns ju som sagt lite underligt. Att dom får iväg postordern innan dom når butikerna kan jag tänka mig men eftersom det hade kommit till butiken i Uppsala så borde det ju ha dykt upp även i Solna nu tycker man.

Det är väl bara att avvakta, kan ju vara så att det bara tar lite tid att uppdatera och leverera till butikerna.

Visa signatur

Kommer Snart....

Permalänk

Börjar onekligen se mörkt ut för att få sin Xbox One innan jul.

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

Guys! Han skrev ju att dom som bor i Stockholm/uppsala fick redan mejl igår om dom har fått sina och vi andra som bor runt om får reda på det på måndag. ''Så ni som beställt i Stockholm/Uppsala bör se redan idag om ni blir tilldelade, övriga landet dröjer till måndag.'' skrev han innan. Jag bokade 9/22 så hoppas själv på att få något mejl på måndag ! Good luck peeps!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaxure:

Guys! Han skrev ju att dom som bor i Stockholm/uppsala fick redan mejl igår om dom har fått sina och vi andra som bor runt om får reda på det på måndag. ''Så ni som beställt i Stockholm/Uppsala bör se redan idag om ni blir tilldelade, övriga landet dröjer till måndag.'' skrev han innan. Jag bokade 9/22 så hoppas själv på att få något mejl på måndag ! Good luck peeps!

Det är just pg av att han sa det som jag börjar bli fundersam, eftersom jag har beställt för upphämtning i Solna som ju måste vara med i Stockholm/Uppsala inte har fått något besked. Däremot så har ett par st skrivit i tråden att dom har fått i Uppsala och på postorder som har beställt efter mig. (jag beställde 7/9)

Så antingen har dom inte hunnit få ut dom till butiken i Solna eller så har det gjorts en miss i köhanteringen. Jag är inte så stressad ännu men vore ju intressant att veta hur det är.

Visa signatur

Kommer Snart....

Permalänk

Mja, börjar bli otåligt nu alltså ^^ Inte ett ord från webhallen sen igår. Kundtjänst är nere osv hrmhrm. Var det någon alls som fick sitt igår från tex fruängen/sveavägen/solna?? Nån som sitter på lite info?

Permalänk
Webhallen

Solna, Täby, Sickla, Uppsala, Sveavägen och Fruängen (dvs postorder och butik) har fått leveransen.
Övriga butikers leveranser har hämtats av posten och körs ut på måndag av dem. Exakt när på dagen varierar och det är ingen info vi kan få av posten i förväg.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Solna, Täby, Sickla, Uppsala, Sveavägen och Fruängen (dvs postorder och butik) har fått leveransen.
Övriga butikers leveranser har hämtats av posten och körs ut på måndag av dem. Exakt när på dagen varierar och det är ingen info vi kan få av posten i förväg.

Är det fruängen som skickar ut postorder? Har de hunnit få iväg alla postorders?