Dela mappar på telefonen över lan

Permalänk
Medlem

Dela mappar på telefonen över lan

Tja!

Har i dagsläget en Note 2 där jag använder "ES File Explorer" för att komma åt mappar som jag delar från min dator. Jag undrar om det finns något liknande fast åt andra hållet. dvs att jag kan dela specifika mappar på telefonen så jag kan komma åt dem över nätverket genom datorn.
Hade varit skönt då jag brukar ha telefonladdaren en bra bit från datorn och det blir ju mycket smidigare att bara öppna en mapp om man vill föra över saker än att gå och hämta telefonen.

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Medlem

Undrar detsamma! väntar ivrigt på svar

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Tror det finns program för SMB servers om mobilen är Rootad.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ctrl:

Tror det finns program för SMB servers om mobilen är Rootad.

jag har inte Rootat mobilen och tror inte jag kommer göra det då jag har haft ganska dålig erfarenheter när det gäller rootandet. RIP Samsung Galaxy -_-

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |