Black Ops 3 mer eller mindre bekräftat (video)

Permalänk
Medlem

Vet vi alla inte hur Black Ops 3 kommer att se ut vid det här laget? Det kommer ju se ut precis som Black Ops 2 men med nya visuellt upgraderade buskar som får dig att tappa hackan.

<-- Anledningen till att jag slutade lira cod. Personligen känner jag mig pissad på varje gång jag köpt ett "nytt" spel av dom. Betala fullt pris för ett map-pack... pff. Men men.. Kul å se att dom fortfarande lyckas hypa sina produkter iaf. Längtar tills man får se nästa gerenationens cod. Då kanske jag köper ett spel.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Skrivet av Grumie:

Vet vi alla inte hur Black Ops 3 kommer att se ut vid det här laget? Det kommer ju se ut precis som Black Ops 2 men med nya visuellt upgraderade buskar som får dig att tappa hackan.

<-- Anledningen till att jag slutade lira cod. Personligen känner jag mig pissad på varje gång jag köpt ett "nytt" spel av dom. Betala fullt pris för ett map-pack... pff. Men men.. Kul å se att dom fortfarande lyckas hypa sina produkter iaf. Längtar tills man får se nästa gerenationens cod. Då kanske jag köper ett spel.

Det är precis det här tänkandet som ger Cod det rykte det har. Visst är det mycket gammalt, men man måste förstå att de använder sig av en motor som har fungerat väl i 10 år och de känner att det funkat bra nu. Jag hoppas dock personligen på någonting annat nu när Xbox One och PS4 är ute, men det är antagligen för mycket att hoppas på.

Men det är inte direkt som att Call of Duty är ensamma om detta alls. Battlefield gör precis samma sak, men får pris och beröm för det? Verkar det verkligen rätt? Visst har grafikmotorn fått en ny siffra, men det har IW-motorn också fått. Det är inte så stor skillnad här som många försöker övertyga folk om. Battlefield är till stor del en rehash det med. Dessutom släpper de nu Battlefield 2 banor i Battlefield 4 DLC? Och får även pris och beröm för detta. Jag förstår bara inte logiken här. Men, men, dessa är endast argument, inte faktum.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

ens hur dåligt det blir så kommer det fortfarande vara bättre än BF4

Permalänk
Medlem

Ni som spelar kål åf duty, hinner ni ens spela igenom spelet innan ett nytt kommer? Känns som att nya kådd spel kommer hela tiden.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Ni som spelar kål åf duty, hinner ni ens spela igenom spelet innan ett nytt kommer? Känns som att nya kådd spel kommer hela tiden.

Det kommer ett varje år....

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Ni som spelar kål åf duty, hinner ni ens spela igenom spelet innan ett nytt kommer? Känns som att nya kådd spel kommer hela tiden.

Antagligen borde jag inte svara på det här inlägget, men.. Det handlar inte direkt om att spela igenom spelet. De flesta, tror jag i alla fall, kör mest multiplayer och vill bara döda snubbar.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Det kommer ett varje år....

Iofs har du en poäng, är väl bara en ny karta och två guldiga vapen i varje spel så tar nog inte så lång tid att "köra igenom".

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Fascinerande ändå att många som inte gillar Cod tar sig tid att vara här inne och skriva.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel core i7 8700k - ASUS Gtx 1080ti 11GB Strix gaming - Corsair 3000MHz DDR4 16 Gb - EVGA Supernova G2 750w - Fractal Design Define S - Samsung 850 evo 500 Gb - Asus TUF Z370 Plus-Gaming - W10 Home - Asus PG279Q - Mionix Naos 8000 - Gigabite Osmium Aivia (MX Red) - Beyerdynamic dt990 250ohm - Philips Fidelio X2 -Massdrop Minimic - Modmic 4.0 - Odac+O2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Iofs har du en poäng, är väl bara en ny karta och två guldiga vapen i varje spel så tar nog inte så lång tid att "köra igenom".

Eh.. vad var min poäng? Jag missade den tyvärr själv så du kanske kan berätta för mig.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Eh.. vad var min poäng? Jag missade den tyvärr själv så du kanske kan berätta för mig.

Du skrev den indirekt, läs ditt inlägg igen.

På ett år hinner man knappt ändra/lägga till något i ett spel, cod-spelen är sjukt lika varandra, undantag för ghost kanske.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Du skrev den indirekt, läs ditt inlägg igen.

På ett år hinner man knappt ändra/lägga till något i ett spel, cod-spelen är sjukt lika varandra, undantag för ghost kanske.

Jaha, du menar så. Tänkte inte ens på det själv.. Njaa, det är ju olika utvecklare så varje spel får 2 år på sig att bli färdigt.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Ni som spelar kål åf duty, hinner ni ens spela igenom spelet innan ett nytt kommer? Känns som att nya kådd spel kommer hela tiden.

Testa easy så kanske du hinner spela igenom innan nästa spelrelease.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1k:

Testa easy så kanske du hinner spela igenom innan nästa spelrelease.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Berget73:

Fascinerande ändå att många som inte gillar Cod tar sig tid att vara här inne och skriva.

Skickades från m.sweclockers.com

De är väl tristessen i väntan på att BF4 ska gå att starta utan krascher

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

De är väl tristessen i väntan på att BF4 ska gå att starta utan krascher

http://cdn.bf4central.com/wp-content/uploads/2013/11/battlefi...

Fick min första krasch idag faktiskt, det var på swec server.

Permalänk
Medlem

Jag skaffade MW2 och BO2 men avinstallerade dem för länge sen och spelar mitt gamla CoD4 istället för det är så mycket bättre.
(y)

Visa signatur

_________
Intel > AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finlandssvensken:

Det är precis det här tänkandet som ger Cod det rykte det har. Visst är det mycket gammalt, men man måste förstå att de använder sig av en motor som har fungerat väl i 10 år och de känner att det funkat bra nu. Jag hoppas dock personligen på någonting annat nu när Xbox One och PS4 är ute, men det är antagligen för mycket att hoppas på.

Men det är inte direkt som att Call of Duty är ensamma om detta alls. Battlefield gör precis samma sak, men får pris och beröm för det? Verkar det verkligen rätt? Visst har grafikmotorn fått en ny siffra, men det har IW-motorn också fått. Det är inte så stor skillnad här som många försöker övertyga folk om. Battlefield är till stor del en rehash det med. Dessutom släpper de nu Battlefield 2 banor i Battlefield 4 DLC? Och får även pris och beröm för detta. Jag förstår bara inte logiken här. Men, men, dessa är endast argument, inte faktum.

Jag tror det du önskar kommer uppfyllas. Men inte än på ett tag. Antar att en smart strategi för dom är att inte gå över till nya generationen förrän fler har den.. Så räkna med ett år minst.

Nej nej, dom är absolut inte ensamma om detta. Av samma anledning har jag inte köpt BF 3.1 (BF4) heller. Missförstå mig inte... Jag unnar de människor som accepterat detta koncept all lycka men för mig funkar det inte.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Skrivet av Grumie:

Jag tror det du önskar kommer uppfyllas. Men inte än på ett tag. Antar att en smart strategi för dom är att inte gå över till nya generationen förrän fler har den.. Så räkna med ett år minst.

Nej nej, dom är absolut inte ensamma om detta. Av samma anledning har jag inte köpt BF 3.1 (BF4) heller. Missförstå mig inte... Jag unnar de människor som accepterat detta koncept all lycka men för mig funkar det inte.

Jag håller verkligen med dig, men samtidigt har jag inte så mycket annat att spela, ärligt talat. Sedan är de spel som lämpar sig väl på YouTube i min mening, vilket jag håller på med lite smått sådär. Det har bara blivit så.

Jag var definitivt som aktivast under Black Ops 2, som jag stormgillade, men Ghosts var bara en total flopp och det verkar inte som att de höjer på ögonbrynet i detta stadie, så för mig får det vara.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube