Elgigantens erbjudande på Harman Kardon 776w

Permalänk

Elgigantens erbjudande på Harman Kardon 776w

Hej!
Är på jakt efter ett nytt hemmabiosystem. Jag lyssnar mycket på musik och ser ofta på HD-film, och har ofta drömt mig bort med att ha ett kraftfullt ljudsystem. Sen är kruxet att tjejen av nån anledning kräver att vi ska ha vita högtalare..

Nu i veckan har elgiganten erbjudande på Harman Kardon 776w. Nedsatta 5000 kr.

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/hemmabio/HKBDS776W...

Jag har sökt runt men hittar verkligen inga recensioner kring dessa. Är det någon som vet något om dem?

Som sagt: Jag vill ha ett ljudsystem till att lyssna på musik och se film. Budget cirka 7000. Är dessa bästa alternativet?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Till musik säger jag bara nej,så kolla efter annat om det ska spelas mycket musik,en hemmabioreceiver och ett par schyssta golvare eller stativhögtalare är ett bättre alternativ sen kan man utöka med subba,center,surrar osv.

Permalänk
Skrivet av oyegie:

Till musik säger jag bara nej,så kolla efter annat om det ska spelas mycket musik,en hemmabioreceiver och ett par schyssta golvare eller stativhögtalare är ett bättre alternativ sen kan man utöka med subba,center,surrar osv.

Tack för svar! Vill du utveckla? Varför passar inte dessa till musik? Är det recievern som avgör?

Kan tillägga att jag bor i lägenhet, så kommer ju inte att spela på jättehög volym.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skotten1991:

Tack för svar! Vill du utveckla? Varför passar inte dessa till musik? Är det recievern som avgör?

Kan tillägga att jag bor i lägenhet, så kommer ju inte att spela på jättehög volym.

Tänker mest på högtalarna,nu ska man ju inte döma hund efter hår men imo föredrar jag stora högtalare om det skall vara för musiklyssning och faktiskt även till film det är helt annat än dessa små plastburkar,dessutom blir det ju mer sömlöst om man kör med subwoofer.