Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Recall:

Till Nespresso kan man även köpa tomma kapslar av olika slag och fylla själv. Hur det blir vet jag dock inte.

Blev väldigt sugen tills jag att man var tvungen att köpa kapslar. Det är det dom tjänar på inte maskinen i sig. Nej ingen bra deal hur man än ser på det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klappa:

Blev väldigt sugen tills jag att man var tvungen att köpa kapslar. Det är det dom tjänar på inte maskinen i sig. Nej ingen bra deal hur man än ser på det.

Ja det är en kapselmaskin så man måste köpa kapslar
Bra deal och bra deal, vill man ha en kapselmaskin så är det en bra deal.

Vill du ha en kaffebryggare som inte har kapslar så nej klart det inte är en bra deal då det inte är vad du är ute efter

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Recall:

Till Nespresso kan man även köpa tomma kapslar av olika slag och fylla själv. Hur det blir vet jag dock inte.

Det verkar vara lite olika hur pass bra dessa fungerar i olika maskiner. Hittar man några som passar så blir Nespresso såklart ett något lättare val.

Exempelvis: http://www.kjell.com/sortiment/hus-halsa-fritid/kokstillbehor...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ikerism:

Står för 599 kr i kassan och inte 99 kr. På produktbilden står det spara 500 kr.
Någon som vet hur man gör för att få ner priset?

Bara gå och ta en i hyllan i butik. Jag köpte 3 st. Behåller 1st och resten present.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Beställde Battlefield 3 Aftermath för 49 kronor, använde VISA koden men när jag tänker lägga ordern kan jag inte välja betalningsalternativ. Jaja det kanske betalas med VISA ändå tänker jag men icke. Skiten dras på faktura från Klarna visar det sig i ordermailet jag fick från CDON. Jaha så nu kommer Klarna tvinga mig att betala en faktura på 0 kronor. Sedan fick man såklart inte en ny VISA rabatt.

De andra Battlefield 3 expansionerna kan man välja betalningsmetod men inte Aftermath expansionen. Något fel måste det ju vara någonstans.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Klappa:

Beställde Battlefield 3 Aftermath för 49 kronor, använde VISA koden men när jag tänker lägga ordern kan jag inte välja betalningsalternativ. Jaja det kanske betalas med VISA ändå tänker jag men icke. Skiten dras på faktura från Klarna visar det sig i ordermailet jag fick från CDON. Jaha så nu kommer Klarna tvinga mig att betala en faktura på 0 kronor. Sedan fick man såklart inte en ny VISA rabatt.

De andra Battlefield 3 expansionerna kan man välja betalningsmetod men inte Aftermath expansionen. Något fel måste det ju vara någonstans.

Det går väl aldrig att välja betalmetod när slutsumman är noll?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Det går väl aldrig att välja betalmetod när slutsumman är noll?

Det vet jag inte. Är du säker på det? Vad är det billigaste man kan köpa på CDON?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klappa:

Det vet jag inte. Är du säker på det? Vad är det billigaste man kan köpa på CDON?

Fanns en bok för 4kr men den kostar 9kr nu. Men 9kr är det billigaste.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av nmc:

Fanns en bok för 4kr men den kostar 9kr nu. Men 9kr är det billigaste.

Jo kollar man här så är 9kr det billigaste.

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=429&lista=prod&o=own_...

Men ska använda 100kr rabatten, dock så måste jag spendera över 300kr. Tänkte köpa en Xbox 360 kontroll för 349kr så 100kr rabatten kommer väl till pass.

Permalänk
Medlem

Kan vi vänta oss någon större januarirea imorgon? Tänker att det är trettonhelg o så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klappa:

Det vet jag inte. Är du säker på det? Vad är det billigaste man kan köpa på CDON?

Jag har aldrig kunnat betala när det blivit 0kr på cdon.
Aldrig gått via klarna heller för hur skulle det kunna göra det på 0 kr, låter skumt.

Om det blir 0kr så går det bara igenom utan välja betalning för mig iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde1337:

Kan vi vänta oss någon större januarirea imorgon? Tänker att det är trettonhelg o så?

Tvivlar starkt på det, reorna blir inte så imponerande nuförtiden, men rätt bra priser överlag istället.

Nu är förövrigt priset på Noctua NF-A14 FLX höjd till 269kr (från 205kr). En andra koll på samtliga andra fläktar som tidigare listades visar att samtliga (som är i lager) har höjts i pris.

Permalänk
Medlem

Deras (CDONS) Noctua CPU fläkt (U14) försvann helt från sortimentet. vad hände?

Permalänk
Medlem

Någon som fått sin musmatta från CDON än som ni beställde gratis med hjälp av 50 kr visa kod? Snart gått 1.5 veckor och det står fortfarande ''mottagen av lagret'' bara..

Permalänk
Skrivet av direktiv:

Någon som fått sin musmatta från CDON än som ni beställde gratis med hjälp av 50 kr visa kod? Snart gått 1.5 veckor och det står fortfarande ''mottagen av lagret'' bara..

Knepigt du... Min skickades den 2a (la ordern 29:e) men det har ju varit ovanligt många helgdagar(röda) nu i mellandagarna.

Citat:

Datum/Tidpunkt Plats Händelse
2014-01-03 19:26 Sundsvall 2, Sverige Försändelsen transporteras
2014-01-03 09:34 Örebro, Sverige Försändelsen transporteras
2014-01-02 17:12 Toftanäs, Sverige Försändelsen transporteras
2014-01-02 11:44 CDON.COM, Sverige Elektronisk förhandsinformation har mottagits

Permalänk
Medlem

Visade sig vara postad nu och allt i sin ordning.

Permalänk
Avstängd

är note 8.0 plattan låst eller olåst?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av amanito:

är note 8.0 plattan låst eller olåst?

Håller på att ringa Telia men Telia brukar inte låsa

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Hedersmedlem

Olåst enligt Jeanette på Telia kundtjänst. Lägger till infon i tipstråden.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av direktiv:

Någon som fått sin musmatta från CDON än som ni beställde gratis med hjälp av 50 kr visa kod? Snart gått 1.5 veckor och det står fortfarande ''mottagen av lagret'' bara..

Japp, fick den i fredags. Samma med 10krs fläktarna. Fick fem stycken. Såg kul ut när postgubben försäkte klämma ner 5 fpaket i postlådan

Visa signatur

Fractal Design R4 Black | Corsair CX 600W | GA-Z87-HD3 | i5-4670K @4.6GHz | CoolerMaster Hyper 212 Evo | XFX Radeon HD7850 2GB Ghost | 2x4GB Crucial BallistixSport 1600MHz | 120GB Kingston SSDNow V300 | 2x128GB Micron C400 SSD | WD Caviar Blue 1TB 7200RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av direktiv:

Någon som fått sin musmatta från CDON än som ni beställde gratis med hjälp av 50 kr visa kod? Snart gått 1.5 veckor och det står fortfarande ''mottagen av lagret'' bara..

Har inte fått mina beställda produkter, men antar att de kommer imorgon eller onsdag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Olåst enligt Jeanette på Telia kundtjänst. Lägger till infon i tipstråden.

Det står när man lägger iväg en beställning att det är med abonnemang.

"Samsung Galaxy Note 8.0 4G med abonnemang"

Det står inte vad det är för abonnemang... Och oavsett vilket kontaktkort man väljer av de tre alternativen står det "Samsung Galaxy Note 8.0 4G med abonnemang".

Det måste ha blivit något fel för går man in på telia står det att den kostar 3695kr. Klickar man på den surfplattan så är priset helt plötsligt 1795kr.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bugg:

"Samsung Galaxy Note 8.0 4G med abonnemang"

Jag följde länken och gjorde en beställning för 1795:- på platta med kontantkort (kampanj 0:-) och det står inget om något abbonemang och månadsavgfiten är satt som ett "-".

Permalänk
Medlem
Skrivet av dalstorp:

Jag följde länken och gjorde en beställning för 1795:- på platta med kontantkort (kampanj 0:-) och det står inget om något abbonemang och månadsavgfiten är satt som ett "-".

Ja det stämmer. Det står inte att det kostar något men det står att det är med abonnemang. Tycker det verkar lite knepigt bara.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Beställde mot postförskott, fick bekräftelse med ordenummer och 1795:- både på hemsidan och via mail efter ett tag en annan sak om de verkligen skickar den!

Edit: Under rean så står det "Samsung Galaxy Note 8.0 4G - Sänkt månadskostnad med Mobilt Bredband i 24 mån. och halverat kontantpris! - 149 kr/mån i 24 mån Du sparar 1920 kr"

Permalänk
Medlem
Skrivet av dalstorp:

Beställde mot postförskott, fick bekräftelse med ordenummer och 1795:- både på hemsidan och via mail efter ett tag en annan sak om de verkligen skickar den!

Edit: Under rean så står det "Samsung Galaxy Note 8.0 4G - Sänkt månadskostnad med Mobilt Bredband i 24 mån. och halverat kontantpris! - 149 kr/mån i 24 mån Du sparar 1920 kr"

Jag beställde en också. Betalningen gick igenom efter andra försöket. Det stämmer ju som du säger att det står halverat kontantpris, får se om de skickar den eller inte.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Skrivet av dalstorp:

Beställde mot postförskott, fick bekräftelse med ordenummer och 1795:- både på hemsidan och via mail efter ett tag en annan sak om de verkligen skickar den!

Edit: Under rean så står det "Samsung Galaxy Note 8.0 4G - Sänkt månadskostnad med Mobilt Bredband i 24 mån. och halverat kontantpris! - 149 kr/mån i 24 mån Du sparar 1920 kr"

Om man klickar på att köpa dem kontant så blir det ju 1795.... mitt köp gick igenom, vi får se om det kommer någon platta.

Permalänk
Medlem

Varför skulle det inte göra det? Det är knappast något fel i priset.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem

Dessutom är det över den magiska summan på 1000kr (gällande elektronik) där ett eventuellt avbeställande kan anmälas och tas upp av KO/ARN, priset är trots allt att anse som rimligt och så länge man som kund handlar i god tro så ska det vara lugnt.

Permalänk
Avstängd

god tro finns inte längre