Grafikproblem - inga spel är snygga

Permalänk

Grafikproblem - inga spel är snygga

Jag har ett problem. Alla säger att alla spel är snygga, eller i alla fall de nyaste som Unreal II som exempel.

För mig är grafiken ungefär lika bra som ett retro spel tillbaka till 1995 när nhl spelen var på topp. HELT VÄRDELÖS.

Om vi tar U2 som exempel då. Gubbarna är kantiga, alla filmer är fula. allmänt dålig grafik.

Det skumma är att jag satt allt på det högsta möjliga. Jag har ett GeForce 2 ti200 64mb DDR. Det borde ju ändå kunna rendera liiite snyggt tycker man, trots att det inte är den nyaste pärlan i påsen.

Jag har läst lite recensioner och recencenterna ger liksom spelet en 10 i grafik av 10 möjliga. Detta hänger inte ihop.

Jag har de nyaste drivrutinerna till kortet!

Nån som vet vad som kan vara fel?

Permalänk
Medlem

Ta ett screenshot och visa.

Visa signatur

"Don't you worry, i'm a gamm-M.U.C.K.:ad signalmekaniker."
AMD Athlon 64 3200+ 1024mb ram PC3200, GF6800GT 128Mb, ~800Gb (Dumma D70 som slukar HDD >.<) Hdd SB Audigy2 platinum
Atmel ATmega8515 @ 4mhz, 5v core. Har full koll på 8 LED iallafall

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tycker att Ut2003 har mycket snyggare grafik än U2, lite dåligt faktiskt.

Permalänk

Jaja.. men vad säger du om screenshoten? Jag vill veta om det är något fel på mitt grafikkort eller nåt...

Permalänk
Medlem

tycker att grafiken ser ganska bra ut, men testa att inaktivera graffkortet å sen instalera om det på nytt

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

darkrebel... sätt kantutjämning på 6x istället för att lida...
jag tror du har den på 0...

Visa signatur

Don't let the time pass waiting for the answers...
Bättre att se dum ut än att vara dummare än man ser ut!

"Man måste ju fan anstränga sig för att höra ditt mekk" /Martinuz

Permalänk
Medlem

hehe, mitt kort klarar typ 4x

Gf4 ti4400

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk

Ut2003 är mycket snyggare tycker jag iallafall. Unreal 2 ser så jävla kantigt och platt ut.

Permalänk
Medlem

redan fått U2...visste inte att det kommit till sverige än...