Letar efter ett barn vänligt bilspel(Ej racing, Ej GTA)

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar, låt dem gärna fortsätta komma in! Ungen är 10-13 år tror jag. Helt ärligt så kommer jag inte ihåg.

Permalänk
Sötast
Skrivet av Kuumaa:

Varför skulle jag mogna till? Jag har tagit hand om 4 barn dagligen, hur många har du tagit hand om? Skulle inte förvåna mig om jag är den som har mest erfarenhet av att ta hand om barn, utav alla i denna tråden.
Istället för att skriva en massa skit om hur omogen och dålig jag är på att ta hand om barn, kanske du skulle ta hand om ett barn själv innan du kommenterar om hur någon annan gör det.

När du tagit hand om ett barn så får du en helt annan känsla av ansvar. Men blir den känslan för stor för föräldern att hantera så överbeskyddar man sitt barn, vilket inte är bra.

Men visst, ni tonåringar som inte har tagit hand om barn har helt klart rätt medans jag har fel. Hoppas bara att ni inte skapar för många problem för era barn..

Anledningen till att jag sa att du borde mogna först är för att du blev aggressiv när jag ställde den enkla frågan "Har du barn?"
Nu i nästföljande inlägg är du plötsligt defensiv och försöker häva dig själv om hur mycket erfarenhet du har, känsla av ansvar och börjar spy galla om att vi andra i tråden kanske kommer att skapa problem för våra barn.

Personligen förstår jag inte vad ditt problem är, varför du är aggressiv, defensiv och självhävande över den enkla frågan "Har du barn?"

Den fördom jag dock fick av ditt första inlägg har du själv bevisat om och om igen.

Permalänk

Lotus esprit turbo challenge 2 nötte jag i den åldern, skönt spel och bra musik! http://youtu.be/LQSsq7HCNHw

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk
Skrivet av Crim2:

Har en granne som försöker hitta ett bilspel till sitt barn då hon har nu förbjudit GTA för ungen. Förstår henne helt klart. Men som sagt, tänkte hjälpa tilll men är tyvärr inte insatt i denna delen av spelvärlden så behöver er hjälp!

Så, behöver ett spel som man kan åka omkring i likartad form som GTA. Städer etc, men inte ha den grova sidan på köpet.

Tack för hjälpen!

Spelade detta när jag var liten, RIKTIGT COOLT OCH BALL MUSIK!

Death Rally

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

Ok, 10-13 år. Jag vet att Saints Row funkar för vissa 11-12-åringar iaf, men alla ungar (och föräldrar) är olika. Hänger helt på hur båda parter hanterar den media de konsumerar, men jag är nog i den halvan som tycker att delta är bättre än frånta.

Permalänk
Medlem

Wii-U har Lego City Undercover också

Permalänk
Master of Overkill

Hehe satt lira Doom när jag va typ 6+ haha
Sen va det UT all the way och Quake

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240