Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Headset ~500kr

Tjena!

Innan ni säger att det finns ca 1000 trådar om samma sak, så säger jag såhär: Jag har lite låg budget, 500kr.

Iaf, hittade då den här:

( kolla nedan )

Har ingen möjlighet att testa i butik då det finns inte några såna butiker i närheten.

Tacksam för svar

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |

Permalänk

EDIT:

Nähe, inget svar...
Men iaf. Har tittat på Turtle Beach PX21 då de funkar för både Xbox 360 och PC. Är dom något att ha?

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av ALBiiJONzz:

EDIT:

Nähe, inget svar...
Men iaf. Har tittat på Turtle Beach PX21 då de funkar för både Xbox 360 och PC. Är dom något att ha?

läste några resentioner på max fps med blpmärken runt öronen och dålig kvalitet, hadde jag vart du så skulle jag inte våga chansa.

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk

QPAD:en skulle jag tagit direkt om de skulle varit vita...

Skrivet av AndersBlomdahl:

läste några resentioner på max fps med blpmärken runt öronen och dålig kvalitet, hadde jag vart du så skulle jag inte våga chansa.

Och att det blir blåmärken, waaat? Min kompis har ett liknande, PX3, och han har säger att det är bra förutom att han har råkat knäcka sladden... Men är PX3 något att jämföra med?

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |