Razer deathadder edition 2013 - köpråd för val av musmatta

Permalänk
Avstängd

Razer deathadder edition 2013 - köpråd för val av musmatta

Hallå Köpte mig precis en Razer deathadder edition 2013 och jag undrar nu om det spelar roll vad jag har för musmatta? Just nu använder jag steelseries QcK men funderar på att köpa en razer sphex. Hade det varit värt pengarna eller hade det bara varit onödigt. Någon som har testat både QcK och razer sphex. Vilken är bäst? Och vilken hade passat bäst till min mus? Tack för hand!

Permalänk

Får jag fråga vad som händer om du inte får hjälp fort?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Persienner:

Får jag fråga vad som händer om du inte får hjälp fort?

Butiken stänger 18:00 så jag har ca 25 minuter på mig

Permalänk

Kör med en musmatta som passar dig. Inte hela värden om du måste åka till butiken imorgon istället. Så änmäl dig själv och gör en ordentlig rubrik!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ilerk22:

Butiken stänger 18:00 så jag har ca 25 minuter på mig

tror inte det har någon direkt betydelse funkar det inte så finns det en morgondag

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.

Permalänk
Inaktiv

Behöver ändra trådtitel, fort!

Permalänk

Jag tycker du ska hålla dig till din Steelseries musmatta, i alla fall om du tycker om den. Ingen anledning att byta om du tycker den är skön

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon200213:

Behöver ändra trådtitel, fort!

behöver få likes, fort!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GreenSoap:

Jag tycker du ska hålla dig till din Steelseries musmatta, i alla fall om du tycker om den. Ingen anledning att byta om du tycker den är skön

Helt klart bästa och klokaste kommentaren idag. Tack

Permalänk
Medlem

Alla vet att man får mycket mer fps ifall man har samma märke på mus och musmatta. Köp Razer Sphex!

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilerk22:

Helt klart bästa och klokaste kommentaren idag. Tack

Sen dessutom är inte razer sphex "klistermärkesmusmattan" som du klistar på ditt skrivbord?
Ifall det är det så skulle jag inte köpa den om jag vore du, jag köpte en, den levde i en halvtimme..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pSYKED:

Sen dessutom är inte razer sphex "klistermärkesmussmattan" som du klistar på ditt skrivbord?
Ifall det är det så skulle jag inte köpa den om jag vore du, jag köpte en, den levde i en halvtimme..

Står att det är klistermärke. Bäst att undvika det då. Tack

Permalänk
Hedersmedlem

*** rubrik ändrad ***

Jag har ändrat rubriken till att vara något mer beskrivande. Tänk på att det ställs krav på detta:

Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

Rubriken ska vara så pass bra formulerad att besökare ska ha en ungefärlig aning om vad tråden handlar om.

/KimTjik