Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Konstigt problem med tangenbordet

Hej upplever ett riktigt jobbigt problem, har behövt skriva om tråden 3 gånger nu...!!!!!!

När jag trycker på P på tangentbordet så skriver datorn PQWER och trycker in scroll lock.
Samma när jag trycker 0 (inte numpad), så skriver datorn 12345 och går bakåt i fönstret. Inte bakåt i text, utan fönster. Även om texten är markerad.

Ska prova en systemåterställning nu, för den här skiten började precis 10 minuter sedan.

Vet någon vadfan detta är för något?

mvh Masse

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk

Säg inte att det är hårdvaru relaterat...för jag slängde nyss mitt ersättningstangetbord....

har QPAD MK80 tror jag...det funkar om jag drar ut kabeln för USB-hubben+LEDn på tangentbordet, så funkar det som det ska...men ser inte knapparna alls då...

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cropsgrinder:

Säg inte att det är hårdvaru relaterat...för jag slängde nyss mitt ersättningstangetbord....

har QPAD MK80 tror jag...det funkar om jag drar ut kabeln för USB-hubben+LEDn på tangentbordet, så funkar det som det ska...men ser inte knapparna alls då...

så du sitter i ett helt mörkt rum?
btw, vem behöver belysning på knapparna, sånt har man ju lärt sig för längesedan.

Permalänk

Nae men får inget ljus på tangentbordet Tja nae behöver inte ljus egentligen...men känns dumt o inte kunna använda tangentbordet fullt ut bara för 2 knappar gått helt bananas

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Skicka tebax det om du har garanti kvar .!!!

Visa signatur

Chassi : NZXT H440W | CPU : I7 4770k @ 3,5Ghz | GPU : EVGA 780 sc Acx | PSU : Evga 750W Gold | MOBO : MSI Z97M-Gaming | RAM : 16GB 1600mhz Corsair Vengeance | HDD Samsung 830 128gig - Samsung 840 250gig | Egenkomponerad kylning av Ek och Black ice | Benq XL 2420T