Jag beställde ett grafikkort från er som nu hamnat på ett annat postserviceställe som bara ifs är 4 mil bort men finns betydligt närmare ställen att lägga det på, är det något ärende ni tar tag PostNord med ?
Hej hej
Vilket serviceställe det hamnar på baseras på din adress och är ett beslut taget av Posten, inte oss. Prova ring dem och se om de kan flytta det åt dig, passa gärna på att fråga varför det hamnat där då så att inte alls dina paket går dit fortsättningsvis. Om du inte löser det så är det möjligt att vår kundservice kan hjälpa dig.
http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/
MVH Josefin
Beställde två par skor men de passade inte, så jag skickade tillbaka dem i retur och stoppade med en kopia på fakturan. Men har inte fått något besked från er om hur jag gör nu. Betalar jag fakturan eller makuleras den? Får jag något besked om att ni har tagit emot min retur?
Hej hej
Kontakta vår kundservice så hjälper de dig. Olika kontaktalternativ hittar du här: http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/
MVH Josefin
Alltså mail om erbjudanden får jag men det är bara sådana som är för alla som anmäler sig för nyhetsbrev eller vad det heter. Vilka erbjudanden har du fått för bara Cdon+ kunder? Har du något exempel?
Hej hej
Även jag har såklart CDON+! Senaste mailet jag hittar är från 1 mars, skickat från nyhetsbrev@cdon.se och i ämnesraden står det "CDON+ | 100 kr i rabatt på filmer och 200 kr i rabatt på kläder och skor". Det är även det mailet som innehöll 20% rabatt på alla hörlurar och headsets som varit uppe på tapeten tidigare.
Mailet innan dess är från 26 januari, ämnesrad "Erbjudanden med CDON+ | 25% på sport och träning. Apple TV för 799 kr och The Sims 3-spel för 99 kr". Det innehåller förutom det även rabatt på kläder, Clarks, SteelSeries Siberia och HTC Desire.
MVH Josefin
CDON.COM
Kundservice: http://cdon.se/kundservice/