Var är Watch Dogs billigast?

Permalänk

Var är Watch Dogs billigast?

Eftersom att Watch Dogs släpptes idag är det säkert många som letar efter det bästa priset, men tjänster som Prisjakt och Pricerunner är inte så bra när man vill hitta billiga nedladdningskoder. Om någon har hittat ett bra pris skulle det vara guld om de kunde posta i den här tråden.

Det bästa jag har hittat hittills på en sida som jag vet levererar koden snabbt är det här: https://www.spelbutiken.se/spel+och+konsoler/term=watch+dogs

Vill helst undvikaa Uplay dock, speciellt eftersom folk säger att det är nere just nu.

Permalänk

Jag brukar jämföra här. Jag skulle dock vara försiktig då alla sidor inte är super seriösa. http://www.allkeyshop.com/blog/buy-watch-dogs-cd-key-compare-...

Visa signatur

Det finns ingen dålig hårdvara, bara dåliga portar

Permalänk
Medlem

www.allkeyshop.com/blog - prisjakt/pricerunner för sajter som säljer nycklar. köpte deluxe-versionen från en sida där. €44.99. Fick koden igår 16:45 och kunde börja tanka och spela direkt när jag kom hem

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

Tack för länken! Problemet just nu är att Uplay inte verkar fungera och att det kostar dubbelt så mycket tilll Steam och Origin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HarveySpecter:

Tack för länken! Problemet just nu är att Uplay inte verkar fungera och att det kostar dubbelt så mycket tilll Steam och Origin.

Ta och vänta du, även om du köper spelet på Origin/Steam så måste du fortfarande installera Uplay och använda det.

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem

404kr på G2play Köpte nyss och fick nyckel till Uplay på ca 10 minuter.

Permalänk
Medlem

Jag köpte det på Elgiganten för 329kr dagen efter release
Edit: Till PC.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köpte det från Origin med rysk proxy, gick på 200 kr för deluxe edition. Tyvärr var spelet till en början på ryska men det var ganska enkelt att fixa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HarveySpecter:

Vill helst undvikaa Uplay dock, speciellt eftersom folk säger att det är nere just nu.

Uplay är en riktig skitklient, och tyvärr är alla UBI Softs spel knytna till den oavsett var man köper det.

Jag har själv råkat ut för Uplays helt falska funktioner. Den sa att den synknade AC4 hela tiden när jag spelade, mina sparfiler sparas i molnet. Vilket visade sig vara en stor lögn, när jag installerade AC4 på min nya dator var det helt tomt efteråt. Alla sparfiler borta, fanns inte något alls i molnet.

Uplay görs av svenska Massive Entertainment:
http://www.massive.se/games/uplay_pc/

Permalänk
Medlem

jag köpte deluxe edition för 300kr via MexikoProxy @ origin

Permalänk
Medlem
Skrivet av B00tsman:

Köpte det från Origin med rysk proxy, gick på 200 kr för deluxe edition. Tyvärr var spelet till en början på ryska men det var ganska enkelt att fixa.

Fan va skumt att det finns på Origin, trodde du skrivit fel först. Så då krävs både Origin och Uplay för att spela det?

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

Jag köpte det via eBay, gav 230:- tror jag.

Visa signatur

Rigg: Intel Core i7-8700K @ 3,7 GHz, 32GB RAM (3200 MHz), ASUS TUF RTX 3080, Corsair TX850M
Tillbehör: Iiyama ProLite X4372UHSU (43", 4K), Razer Naga Hex MOBA, Func KB-460 (Cherry MX Red)
NAS: Synology Diskstation 413j + 4 * 3TB WD RED

Permalänk
Medlem
Skrivet av shelter:

Fan va skumt att det finns på Origin, trodde du skrivit fel först. Så då krävs både Origin och Uplay för att spela det?

Japp, så är det. Även på Steam startar Uplay som en kaka på kaka.

Btw, du kan köpa det billigt på Origin. Här är WD Deluxe för enbart 669:-
https://www.origin.com/sv-se/store/buy/193251/pc-download/bas...
*host*

Permalänk
Medlem
Skrivet av shelter:

Fan va skumt att det finns på Origin, trodde du skrivit fel först. Så då krävs både Origin och Uplay för att spela det?

Egentligen behöver man inte Origin för att spela det. Genom Origin får du endast en nyckel som du sedan lägger in på ditt Uplay-konto.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Borta...

Permalänk
Medlem

Såg att cdkeys.com har special edition för 260kr... ej att blanda ihop med digital deluxe som är dyrare.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

Köpte från Cdkeys.com

253 kr.
Klicka "like" högst upp och signa in med ditt Facebook-konto, ifall du har ett.
5 % rabatt får du då.

Har aktiverat och håller nu på att ladda ner.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |