Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Kan ej ansluta till Origin och Spotify trots brandväggar är inaktiverade

Permalänk
Medlem

Kan ej ansluta till Origin och Spotify trots brandväggar är inaktiverade

Tjena, när jag ska logga in på origin står det att jag inte är ansluten till internet, men jag är det, det är samma problem med spotify installer. Typ som om det är någon brandvägg som spärrar. Men jag har nu stängt av alla brandväggar till ingen nytta. Hjälp önskas fort!

Förtydligad rubrik
Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1pArzZ:

Tjena, när jag ska logga in på origin står det att jag inte är ansluten till internet, men jag är det, det är samma problem med spotify installer. Typ som om det är någon brandvägg som spärrar. Men jag har nu stängt av alla brandväggar till ingen nytta. Hjälp önskas fort!

Du råkar inte ha BBB? Det är många som med BBB som har problem med att nå tex origin, battlelog, reddit, spotify osv..
Själv kan jag inte nå battlelog eller reddit och jag har BBB i stockholms området.

Permalänk
Hedersmedlem

*Rubrik ändrad*

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.
screamin-daemon/moderator

OnT: Ifall du har bredbandsbolaget finns denna tråden: http://www.sweclockers.com/forum/14-natverk-och-uppkoppling/1...

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Urioz:

Du råkar inte ha BBB? Det är många som med BBB som har problem med att nå tex origin, battlelog, reddit, spotify osv..
Själv kan jag inte nå battlelog eller reddit och jag har BBB i stockholms området.

BBB?
Edit: Jo jag har bredbandsbolaget

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Medlem

Jag kunde gå in på battlelog hemsidan, men för att joina en match måste jag starta origin, och det går inte

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1pArzZ:

Jag kunde gå in på battlelog hemsidan, men för att joina en match måste jag starta origin, och det går inte

Det verkar vara olika problem överallt, Jag kan nå origin men inte battlelog..

Permalänk
Medlem

Jag provade ändra dns server till googles, men det gjorde ingen skillnad

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8