Oneshop.nu! utlåtande vore trevligt!

Permalänk
Medlem

Oneshop.nu! utlåtande vore trevligt!

är det någon som har handlat där än?? tänkte lägga in beställning på lite prylar som de mer etablerade butikerna antingen inte har på lager eller så är de tom dyrare!
dessutom hade de ju väldigt billig frakt faktiskt!

tacksam för svar!

Visa signatur

Jag har konverterat till Macismen och där tänker jag förbli.

Permalänk
Medlem

det undrar jag också

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem

En bra butik med snabb och billig frakt. Supporten var på norska när jag köpte därifrån för 2 månader sedan, men det kanske har ändrats. Inga problem med själva supporten i alla fall.

Billiga monitorer!

Visa signatur

[size="2"]Until thermaldeath do us part...[/size]

Permalänk
Medlem

Jag har inte använt supporten, dock beställt två gånger utan problem, känns väldigt profisionella

Permalänk
Medlem

Snabb butik, billig frakt, bra priser. (köpte i förra veckan)

Har inte behövt använda supporten ännu...

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

Har handlat ett minneskort till min MP3-spelare (som nu är stulen...), schysst pris på artiklar och frakt, tog två dagar att få sakerna hem, jävligt fett med embalage som jag kunde använda när jag skulle skicka min mobil till en snubbe som hade köpt den...

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Har bara handlat därifrån en gång, och allt gick bra. Snabb leverans (skickades dagen efter order) och bra packat.

Men hur de är med support/returer vet jag inte.

Visa signatur

You're a nut, you're crazy in the coconut!
Tredje året på ITEK, MDH Västerås!

Permalänk

har handlat där 3 gånger alla gångerna kom paktet inom 24 timmar vilket jag tycker är förskräckligt snabbt och så är dom billiga

Visa signatur

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |

Permalänk
Avstängd

Jag har handlat där en gång, fick grejen inom två dagar.

Visa signatur

[size="1"] | Asus P4S533 | Intel P4 2.26 @ 2.6 Ghz | 512 Samsung PC 2700 | Gf4 ti4200 64 mb 310/605 | 80 gb IBM 120 GXP | Hercules Fortissimo III 7.1 | Dubbla skärmar; Sony 19" G400 & Samsung 17" 757NF | Chieftech dragon svart | Adsl |Win xp pro | 3DMARK: 13300+ poäng |[/size]

Permalänk
Medlem

Var väldigt snabba och billiga när jag beställde därifrån. Kan rekommendera dem.

Visa signatur

C2D E6850 | 4GB Corsair XMS2-6400 TWIN | Gigabyte GA-P35-DS3 | Asus Extreme GeForce 8800GTS 640MB | WD Raptor 74GB | HP w2207 | JBL Creature II

Permalänk
Medlem

Jamen det låter ju riktigt bra det, då blir det till att beställa mus och hd idag!

Visa signatur

Jag har konverterat till Macismen och där tänker jag förbli.

Permalänk
Hedersmedlem

Mailade dem om en fråga jag hade (ganska oprioriterad antagligen) i lördags fick svar 10.30 idag (de lovade svara inom 2h när de kommit tillbaks från helgen) jäkligt snabb mailsvar iaf

Synd bara att de har så snålt utbud

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

dom verkar helt ok, har själv inte beställt ifrån dem, men 69:- i frakt oavsett vad man beställer och hur mycket låter mycket bra...

synd bara på det dåliga utbudet och det i min mening lite förvirrande meny systemet...

Visa signatur

Steve Jobs: We're better than you are! We have better stuff.
Bill Gates: You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Permalänk
Medlem

beställde wd 120gbse hd å ett firewire kort.. det skickades så fort hdn kom in i lager typ så de kommer idag eller imorrn.. hdn kom in i lager den 14de i fredags alltså..

dom svarar på ens mail snabbt också.. har typ suttit mail chattat i realtid med deras support så det e bra.. den e på norska btw. men att läsa norska e rätt lätt o dom kan läsa svenska också.

Visa signatur

staZiaH

DM

Permalänk
Medlem

Jag personligen tycker att det är bra med konkurrens för oss konsumenter!
utbudet blir säkert större så småningom, jaja, men det duger så länge för min del!

Visa signatur

Jag har konverterat till Macismen och där tänker jag förbli.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Puta
Jag personligen tycker att det är bra med konkurrens för oss konsumenter!
utbudet blir säkert större så småningom, jaja, men det duger så länge för min del!

Kanske dags att prova nå't nytt?!

Permalänk
Medlem

puta!
jag har handlat där o det funka ju smidigt som fan kommer med största säkerhet handla där igen.
ser att du är ifrån gävle det är möjligtvis inte samma puta som brukar hänga inne på dreamland?
isåfall tjena.
SHITSORM RULES OK!

Permalänk
Medlem

puta!
jag har handlat där o det funka ju smidigt som fan kommer med största säkerhet handla där igen.
ser att du är ifrån gävle det är möjligtvis inte samma puta som brukar hänga inne på dreamland?
isåfall tjena.
SHITSTORM RULES OK!

Permalänk

alltså jag fattar ingenting!! ska uppgradera min dator o gick in på oneshop.
la en IBM deskstar 120gig för 1425kr
och en AMD Athlon XP 2400+ för 1475kr

nu till det lustiga, i kundvagnen är nu priserna 1132kr för hdd
och 1180kr för processorn, har oxå fått min orderbekräftelse där dessa priserna står med vilket innebär att det uppenbarligen är dessa priserna som gäller. Inte att förglömma allt fanns inne och skickas i morgon.

Det tycker jag verkar som en bra datorbutik=)

Permalänk
Medlem

testa att ta dina priser gånger 1.25.....*big lol*

Permalänk
Medlem

mr. x: ja det är ju det jag gör!

monolith: jo fan det är jag som brukar hänga på dreamland ibland, och jo shitstorm det var grejjer det, synd bara att det inte blev nåt mer av det, anders är ju en polare till mig. har ju deras demo då som tur är!

Slick_rick: det beror helt enkelt på att de, som semjonov försöker förklara för dig, att de har dragit av momsen på de priserna!

Visa signatur

Jag har konverterat till Macismen och där tänker jag förbli.

Permalänk

skumt eftersom jag hade kryssat i att priserna skulle vara inklusive moms...

jaja skit samma typ bara där jag hittade prylarna på lager, så det spelar ingen större roll

Permalänk
Medlem

PUTA! helvete jag sjöng ju i shitstorm ju:=)
-reitan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av monolith
PUTA! helvete jag sjöng ju i shitstorm ju:=)
-reitan

ååh fan!!
hänger du här?? hehe
ja jävlar, du var mig en riktig jäkel på att sjunga åxå!!
världen är bra liten ibland!!

Visa signatur

Jag har konverterat till Macismen och där tänker jag förbli.

Permalänk
Medlem

jao den är ju det speciellt med tanke på att vi bor typ femtio meter ifrån varran.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasy
Mailade dem om en fråga jag hade (ganska oprioriterad antagligen) i lördags fick svar 10.30 idag (de lovade svara inom 2h när de kommit tillbaks från helgen) jäkligt snabb mailsvar iaf

Synd bara att de har så snålt utbud

Berodde kanske på att de skulle få iväg mina ordrar med 2st 19" skärmar, en swiss och en cpu-fläkt först. Beställde i Lördags, och det gick till packning kring 8-9 igår morse, det tycker jag är väldigt snabbt.

Permalänk

Det här med 69 kr för frakten, är det inkl. eller exkl. postförskottavgift?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Starchild
Det här med 69 kr för frakten, är det inkl. eller exkl. postförskottavgift?

Det är inklusive allt.

Måste bara säga att Oneshop.nu är en positiv överraskning, iaf när det gäller leveranstid och pris! Beslutade mig för att testa dem. Beställde en WD1200JB från Oneshop.nu (de var absolut billigast) i lördags. De skickade disken igår (måndag) och idag (tisdag) har jag disken i handen. Klart godkänt!

Kan inte annat än rekommendera Oneshop när det gäller leveranstider och pris. Hur det är med returer vet jag inte, jag hoppas att jag inte behöver testa den delen...

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akke

Det är inklusive allt.

Måste bara säga att Oneshop.nu är en positiv överraskning, iaf när det gäller leveranstid och pris! Beslutade mig för att testa dem. Beställde en WD1200JB från Oneshop.nu (de var absolut billigast) i lördags. De skickade disken igår (måndag) och idag (tisdag) har jag disken i handen. Klart godkänt!

Kan inte annat än rekommendera Oneshop när det gäller leveranstider och pris. Hur det är med returer vet jag inte, jag hoppas att jag inte behöver testa den delen...

Jag måste också säga att det funkade alldeles utmärkt. Har nu beställt därifrån 2ggr. Snabb och säker leverans. Så duktiga har ingen annan datorbutik ännu varit

Permalänk
Medlem

Klockren webbshopp , beställt 3ggr alaltid hypersnabb leverans, snabb mailsupport osv. beställde precis en 2400 för 999:-