Permalänk
Medlem

Sjukt genomtänkt bygge!! Loggan i fronten är "pricken över i:et"

Permalänk

Har nu följt ditt bygge från start till slut! Otroligt bra gjort måste jag säga, Att det finns svenska datorbyggare av denna kalibern gör mig väldigt stolt!

Visa signatur

Specs:Prolle - Intel i5 2500k @4.0ghz, Mobo - Gigabyte z68 ud3p, Ram - 8gb ddr3, Nätagg - Fractal design newton r2 1000w, Graffe - Gtx670 2gb

Permalänk
Medlem

Ser väldigt bra ut! Även om jag inte gillar färgkombinationen så har du fått det att fungera jättebra i bygget!

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av xxxPaladinxxx:

Helt grymt snyggt!!!!

Skrivet av Flamso:

Briljant! Älskar det! MER!

Tack så mycket!

Skrivet av ToBaZzZ:

Sjukt genomtänkt bygge!! Loggan i fronten är "pricken över i:et"

Tack! Var själv lite skeptisk till loggan i fronten innan jag gjorde den. Men är nu helnöjd. Den tog nog ca 10h att göra också:)

Skrivet av MatrixAxel:

Har nu följt ditt bygge från start till slut! Otroligt bra gjort måste jag säga, Att det finns svenska datorbyggare av denna kalibern gör mig väldigt stolt!

Skrivet av Xelithium:

Ser väldigt bra ut! Även om jag inte gillar färgkombinationen så har du fått det att fungera jättebra i bygget!

Tack så mycket! Uppskattas enormt:)

Permalänk
Cooler Master

That is just crazy good mod and done in very fast pace too! Really good job.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av CM_Saku:

That is just crazy good mod and done in very fast pace too! Really good job.

Thanks, man! I'm glad you like it:D

Permalänk
Medlem

En sak jag kom och tänka på. Pumpfästet, är det skruvat i lightboxen? eller hur är den fäst?

Sen en obligatorisk fråga. Vad blir det här näst när chassit är sålt?

Visa signatur

[MOBO] Rampage IV BE [CPU] 4930k @4,2 GHz [GPU] Evga GTX 1080 Classified [RAM] 32Gb Dominator Platinum 2400Mhz cl9 [PSU] AX 1200i [Chassi] 900D [OS Drive] Ocz Revodrive 3 [Storage] 1,5Tb SSD + 3Tb WD Black [Screen] Acer XB270HU [Cooling] 1540 rad 2xD5, EK block: CPU, GPU, Mobo [MAC] MBP 15" Retina [PS4] + 750Gb SSD [NAS] QNAP TVS-471 i7 16Gb 18Tb

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Cigge88:

En sak jag kom och tänka på. Pumpfästet, är det skruvat i lightboxen? eller hur är den fäst?

Sen en obligatorisk fråga. Vad blir det här näst när chassit är sålt?

Inte skruvat alls. Rören håller pumparna på plats:)
Ingen aning om vad som kommer här näst faktiskt. Ska försöka njuta lite av denna först tänkte jag:)