Permalänk
Medlem

Dålig kundservice via Mecenat..?

Permalänk
Medlem

Ser inte problemet?

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Ser inte problemet?

Enligt det första meddelandet skulle hon återkommit antingen 14 dagar efter det skickats, eller 14 dagar efter "nästa vecka".
I det andra meddelandet skriver hon att hon enligt det första mailet inte alls skulle återkommit om jag inte var en av de 100 första. Ganska kass kundservice som ger fel info?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lsak:

Enligt det första meddelandet skulle hon återkommit antingen 14 dagar efter det skickats, eller 14 dagar efter "nästa vecka".
I det andra meddelandet skriver hon att hon enligt det första mailet inte alls skulle återkommit om jag inte var en av de 100 första. Ganska kass kundservice som ger fel info?

Vad jag kan se så står det i första mailet den 24 okt följande:
"Vi kommer att räkna och behandla ditt ärende i nästa vecka och återkomma till dig inom 14 dagar för att meddela om du är en av de 100 första"

Sen har jag full förståelse för att dem inte meddelar alla som har deltagit om dem vunnit eller inte då det troligtvis blir en jävla massa mail att skicka.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd låst*

§3.4, jag ser inget bra diskussionsunderlag.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord