Permalänk
Avstängd

tripla 4k skärmar hjälp

Har min nurvarande pb287q skärm. Men vill skaffa två till så jag får tre. Men jag har bara två displayport uttag. ett titan z har bara ett så ja... finns det någon sorts adapter som gör att man kan få en extra displayport uttag? Det måste kunna vara i 60hz annars är det bara skit. 30 hz är inte nog för något.

Permalänk
Medlem

med vissa skärmar kan man seriekoppla med displayport kablar man kanske kan det med din skärm ^^

edit: verkar tyvärr inte möjligt på din skärm. jag lämnar över detta till någon med mer kunskap

Visa signatur

Citera för svar!

Detta må inte längre vara min primära dator men står kvar vid TV:n så den får ligga kvar ändå!

MB: Asus Maximus III Gene CPU: I7 860 4ghz HT Kylning: Antec 920 GPU: EVGA 770 2GB RAM: Corsair 12GB 1600mhz XMS3 2x2GB + Vengence HP 2x4GB SSD: Samsung EVO 840 120GB HDD: Samsung 1Tb 7200rpm, Seagate 2TB 7200rpm Chassi: Fractal Design Define Mini

Permalänk
Medlem

Vill du maxa nåt spel kommer du inte nå några 60fps. 6GB vram kommer inte heller räcka till.

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk
Medlem

Nu är jag inte säker men, så vitt jag förstått så kan du bara köra en per grafikkor, på de Nvidia korten.
Ditt z är två kort på samma kretskort så det bordet gå med en per display chip, dvs 2st. Den tredje borde bli ett problem.
Nu vet jag inte hur pb287q fungerar men men. =( Hoppas det vart till någon hjälp.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar låsta*

Trots otaliga tillsägelser, sammanfogade och låste trådar fortsätter du skapa nya, vänligen respektera forumreglerna.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...