Belöning från Blizzard till långtrogna spelare!

Permalänk
Medlem

Belöning från Blizzard till långtrogna spelare!

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150116/blizzard-belonar-t...

Fått mail om att kolla att adressen jag angett stämmer.

Miniversion av statyn utanför huvudkontoret.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Mitt konto är sen några dagar efter release, men har haft några uppehåll så antar att jag inte får något.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Om jag fattat det rätt så kan man räknas in om även om man haft "några kortare" uppehåll. (?)

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Dyraste figuren ever
Sub i 10 år typ 14k+

Vet inte en enda som haft subscription i 10 år )

Permalänk
Medlem

vet inte om det e intresant eller nå men detta e mejlet så får ni se det

Greetings,

World of Warcraft has just celebrated its 10-year anniversary! It's been an incredible decade of adventures in Azeroth, and you've been with us through all of it. We'd like to thank you for your constant support these past ten years with a gift.

Before we send your gift, please take a moment to update your contact address and shipping address on your Battle.net Account Management page found here: https://battle.net/account/management/address-book.html

If you've seen other people receiving their gifts, don't worry! We expect to send your gift in just a few weeks. As soon as your gift has shipped, we'll be sending you a second email with more details, including your shipping information and tracking number. Until then, we hope you continue enjoying your adventures in World of Warcraft!

Regards,

Customer Support
Blizzard Entertainment
https://battle.net/support

Visa signatur

ziefle

Permalänk
Medlem
Skrivet av ziefle:

vet inte om det e intresant eller nå men detta e mejlet så får ni se det

det intressanta är snarare hur många månader av de där 10 åren man måste betalat för för att qualify, vågar du berätta?

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Skrivet av Naga:

det intressanta är snarare hur många månader av de där 10 åren man måste betalat för för att qualify, vågar du berätta?

ryktet säger att man fått missa totalt 60 dagar sen launch

Permalänk
Medlem

Cool grej ändå, man har ju ändå betalat slantarna så är ju inte för figurens skull man betalat.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

det intressanta är snarare hur många månader av de där 10 åren man måste betalat för för att qualify, vågar du berätta?

vet inte ligger med glipor på max 1 2 dagar har en polare som missa 3 månader å han fick inte ) men kan ju ärligt säga att vissa perioder har ju bara tiden tickat utan att det har spelats ^^

Visa signatur

ziefle

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Json_81:

Mitt konto är sen några dagar efter release, men har haft några uppehåll så antar att jag inte får något.

Skrivet av Beginner:

Om jag fattat det rätt så kan man räknas in om även om man haft "några kortare" uppehåll. (?)

Skrivet av lanbonden:

ryktet säger att man fått missa totalt 60 dagar sen launch

Har man skaffat World Of Warcraft INOM 60 DAGAR FRÅN LANSERINGEN och haft en aktiv prenumeration fram tills nu ... så får man en sådan där statyett. Jag gissar att även "game cards" räknas.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro