Vart skall man vända sig till för att veta vad knivar är värda?

Permalänk

Vart skall man vända sig till för att veta vad knivar är värda?

Hej

Skulle vilja veta lite då jag skall sälja min Huntsman Slaughter FN
Mvh

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Permalänk

Använd inte steam market! Gå istället in på facebook och lägg in ett inlägg på diverse CS grupper, och glöm inte att ha screenshots på båda sidorna av kniven redo!

Permalänk
Skrivet av chickendealer:

Använd inte steam market! Gå istället in på facebook och lägg in ett inlägg på diverse CS grupper, och glöm inte att ha screenshots på båda sidorna av kniven redo!

Om man inte har Facebook då?

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lemmythekiller:

Om man inte har Facebook då?

Ingen kunskap om CS:GO marknaden men jag antar spel forum? Känns väldigt logiskt.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

Skall du sälja den på steam market är det bara att kolla där.

Ska du sälja för kontanter får du räkna med 70-80% av marknadspriset.

Några vettiga sidor att använda sig av är CS go trading gruppen på facebook, fragbite forumet, CS go lounge och även marknaden här på swec.

Ett alternativ till att sälja den för kontanter direkt är att byta den mot nycklar. Alltså sådana man öppnar lådor för. Dessa kan du sedan sälja av i lugn och ro. Fördelen är att du har mindre summor att hantera vid varje transaktion. Jag sålde själv en kniv för 230 nycklar för att sedan sälja nycklarna för 14-15 kr styck.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lemmythekiller:

Hej

Skulle vilja veta lite då jag skall sälja min Huntsman Slaughter FN
Mvh

http://www.reddit.com/r/GlobalOffensiveTrade

Du kan skapa en post [PC] price check.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lemmythekiller:

Om man inte har Facebook då?

Då kan du registrera dig på ett par minuter. Är inte så svårt.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Om det är typ zebra pattern eller så är det market price om du tror du har diamond eller pheonix på så får du försöka få den värderad på antingen csgo sverige på facebook, csgo lite bättre lite finare eller på reddit.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Permalänk
Medlem

Den där är nog ganska utdaterad. Priserna ändras hela tiden..