speldator+144hz skärm, budget:15k

Permalänk

speldator+144hz skärm, budget:15k

Tjaba vill köpa ny dator+144hz skärm.
Budget ~15k
spelar: arma 3, dayz, battlefield

tack på förhand för hjälp!

Permalänk

http://www.sweclockers.com/forum/86-stationara-datorer-koprad...

Byt ut grafikkortet mot ex. ett GTX 970 så kommer du ner i pris.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk

Sista kollen, dator+skärm ~15k. fungerar detta?

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/kundvagn/visa/7758891/2015-03-01 - Bättre Chassi, Bättre SSD,Bättre grafikkort Vill även säga bättre RAM då jag upplevt alla möjliga tillverkare och Crucial ger alltid bäst i benchmarks enligt mig, Billigare Moderkort som gör det den ska.

Läs omdömena om din SSD - http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=1498545

Visa signatur

Intel I7 3770k, MSI G45-Z77A, Corsair Vengenance Low Profile 2x 8GB, Samsung Evo 840 250 GB, Fractal Design Define R4, Cooler Master Evo 212, Corsair HX650 v2, 1 TB Western Digital Green Caviar, Asus Dvd Brännare.

Permalänk

Tack så mycket stefan!

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar sammanfogade*

Jag har sammanfogat dina trådar då vi inte tillåter korspostning (flera trådar om samma ämne), se §3.3:

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Detta paket verkar väldigt intressant. Vet någon hur tyst datorn är?

Permalänk
Medlem

När man hämtar ut en liknande dator från iNet - är det bara att koppla in och köra då? Eller behöver man fixa något utöver detta(förutom mus och tangentbord då)?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Som jag förstår det, eftersom jag beställde med montering så bygger dom datorn, funktionstestar den och installerar OS samt diverse drivrutiner. Är inget datorgeni direkt men låter som att det bara är att plugga in datorn och köra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av norskjaevel:

Som jag förstår det, eftersom jag beställde med montering så bygger dom datorn, funktionstestar den och installerar OS samt diverse drivrutiner. Är inget datorgeni direkt men låter som att det bara är att plugga in datorn och köra.

Ja precis! Nej, inte jag heller. Men suget efter en dator har slagit rot i mig. Hur funkar det tex nätverks- och ljudkort? Dumma frågor, förmodligen, men vill kanske vara någorlunda säker innan man knappar hem något.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om du vill ha ett bättre nätverkskort och ljudkort kör på Asus Z97-A modellen istället för P modellen. (moderkortet dvs)

Visa signatur

Intel I7 3770k, MSI G45-Z77A, Corsair Vengenance Low Profile 2x 8GB, Samsung Evo 840 250 GB, Fractal Design Define R4, Cooler Master Evo 212, Corsair HX650 v2, 1 TB Western Digital Green Caviar, Asus Dvd Brännare.