Reklam när pop-up öppnas i Chrome.

Permalänk

Reklam när pop-up öppnas i Chrome.

Hej har ett jättekonstigt problem som jag undrar om någon hittar lösningen på.

Varje gång jag klickar på en länk som öppnar en pop-up så öppnar den rutan alltid en reklam-länk och inte den egentliga destinationen.

Har kört SUPERAntiSpyware och Malwarebytes men de hittar inget.

Enda jag hittat är att reseta Chrome men då förlorar jag så mycket information.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

Öppna Chrome inställningar och installera tillägget "Adblock Plus".

Visa signatur

Windows 10 Pro x64 | inwin A1 Plus White | AMD Ryzen 9 3900X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | Corsair 3600MHz 16GB | Sapphire Radeon RX 5700XT | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | LG 4K OLED55C9PLA

Permalänk
Visa signatur

Streamer | Webbdesigner | Videoredigerare | Systemtekniker

CPU: i7-8700k @ 4.9GHz GPU: EVGA 1070 8GB SCC RAM: 2x8GB 3000MHz DDR4 CASE: Antec P280 COOLER: BeQuiet! Pure Rock HDD: 120+240+24SSD + 1TB HDD [b]

Permalänk
Medlem

Har samma problem och haft i några månader, fast jag bytt från 8.1 till windows 10. När jag klickar på en ny sida eller nått så startar en annan sida med reklam om spelsiter, ja lite blandade grjejor.
Jag har Adblock plus och Bitdefender. Har tidiagre haft avira, Malwarebytes mm. Utan skillnad. Trodde det skulle försvinna med formatering, nytt OS ochBitdefender, men nej.
Ska prova Dustforce förslag.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem

Kolla så ni inte har QuickSurf i listan med program, det var spöket i min dator.