Sökes: spelare till GTA 5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZheatoZ:

Precis, TS servern hur många skickade han den till? jag fick då inte något lösenord tex.. så om han bara skickade lösenordet till dig kan det ju förklara varför det inte är några inne..

Finns inga fördelar med skaffa en egen crew.. bättre vi tillhör den större.. då är det större chans att någon alltid är inne om man vill lira osv..

Han skickade uppgifterna till flera stycken, det var vad han själv sa i alla fall. Du har nog rätt i att en ny grupp är meningslöst, så den idén skrotar jag.

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem

Den som vill lira får gärna lägga till mig
Jobbar kväll för tillfället så spelar mest om förmiddagar och efter 12 om kvällar.

Social Club Rollon87
Skype Rollon871

Permalänk
Skrivet av AeoNES:

Jag ska fråga han som är ansvarig hur det ser ut med plats. Om jag inte minns fel är det en lånad 24-slottare och den är redan upptagen till hälften, vilket betyder att vi kan vara max 12 personer där.

Ont om plats är inget vidare, speciellt om folk om man aldrig vet ifall man är garanterad plats.
Jag föreslår därmed att vi kör på en stor publik TS-server tills vidare.

Fördelar: Vi kan sprida ut många spelare över flera kanaler, med t.ex grupper.

Nackdelar: Man måste skapa kanalerna på nytt ifall ingen befinner sig i dem. Man måste leta efter kanalerna i en lång lista.

Servernamn samt lösenord ska såklart standardiseras.
Förslag:

SweClockers GTAV Casual
SweClockers GTAV Seriöst
SweClockers GTAV Heists Nybörjare
SweClockers GTAV Heists Erfaren

Har en server bland mina favoriter som kan passa. Som sagt så bör vi se till att alla som vill titta in har rätt uppgifter och att alla återskapar kanalerna korrekt vid behov. Vad tycks?

Visa signatur

Marknadsreferenser: 1 2
3
4

Permalänk
Medlem

Adda mig gärna! Är 27 år, trevlig, go å glad.

Johnnyboobo

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

SC: Joakimbeijer
Ålder: 29 år

Helt ny på GTA V, så är inte så grym ännu

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Leimone @RSC
Skulle va kul o köra heists

Permalänk

Jag vill vara med! :). Heter Jesicutya på Social club. 36 år

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5, fönstersida | CPU: Intel Core i5-4690K Quad, 3,5 GHz 6GB| GPU: MSI GeForce GTX 1080ti Gaming X 11GB | Moderkort: MSI Z97 Gaming 3 | Minne: 16GB Corsair CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Hårddisk: 1x SSD 250Gb 1x 1 TB Western Digital Caviar Blue | Nätaggregat: Fractal Design 650W | Skärm Asus swift rog

Permalänk

20år, sweets589 på scoial club

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk

Addar lite folk som skrivit sina namn här, när det ändå är så pass lugnt på jobbet

Permalänk

Socialclub: Hellpig_13

Har aldrig lirat online & är low level just nu... men det ändrar väl sig med tiden, adda mig gärna - spelar när jag har tid, med småbarn är det ont om den varan.

Permalänk
Medlem

Söker lite folk att lira med då jag inte har en susning vad jag ska göra ensam.
28 år gammal och långtidssjukskriven så mycket tid blir det vid datorerna.

Socialclub: AsakuroX
Skype: Asakuro_x

Har även installerat Teamspeak, Mumble, RaidCall, ooVoo samt Curse Voice.

Visa signatur

CASE: Corsair 5000D Airflow Vit MOBO: AORUS X570S PRO AX
CPU: AMD Ryzen 5800X CPU Cooler: Corsair H100i PRO RGB
RAM: 32GB Corsair Dominator Platinum 3200MHz (4x8GB) GPU: MSI Ventus 3X RTX 3070Ti
PSU: Corsair HX1000i SSD: Samsung 980 PRO M.2 500GB, Samsung 970 EVO M.2 500GB, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung 870 QVO 1TB, 2 x Gigabyte 1TB

Permalänk
Medlem

Jag skickade TS adress och lösen till dom 3st som hade lagt till mig på socialclub det va ju inte direkt mening att vi skulle bli 10+ pers på den servern
Men skulle det behövas en server så kan man ju gå ihop ett par st och hyra en server på tex rocketblast
En 25 slots mumble kostar 38kr i månaden
En 25 slots Teamspeak 3 server 95 kr i månaden
Är man några st så blir det inte mycket per skalle

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AsakuroX:

Söker lite folk att lira med då jag inte har en susning vad jag ska göra ensam.
28 år gammal och långtidssjukskriven så mycket tid blir det vid datorerna.

Socialclub: AsakuroX
Skype: Asakuro_x

Har även installerat Teamspeak, Mumble, RaidCall, ooVoo samt Curse Voice.

Även jag har lite svårt att fatta vad man ska göra Online, men antar att det är bra mycket roligare om man har någon att lira med.

Även jag söker någon att spela med, är 30 år och lirar efter jobbet samt med någon bira på helgerna. Lägg gärna till mig på Skype då jag inte är helt hundra på hur Socialclub funkar.

Skype: raghank1
Socialclub: RagHank

Visa signatur

Intel i5 4690k, MSI GTX 970, 16GB DDR3, 2x250GB SSD, EVGA 750 W, Fractal Design R4, Win 10, General Lös

Permalänk
Medlem

Jag, Subzero199 på SocialClub söker folk att spela med på kvällarna.
Jag spelar mest mellan 19:30-22:00 då ungarna somnat. Lägg gärna till mig.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JagdKatzen:

Ont om plats är inget vidare, speciellt om folk om man aldrig vet ifall man är garanterad plats.
Jag föreslår därmed att vi kör på en stor publik TS-server tills vidare.

Fördelar: Vi kan sprida ut många spelare över flera kanaler, med t.ex grupper.

Nackdelar: Man måste skapa kanalerna på nytt ifall ingen befinner sig i dem. Man måste leta efter kanalerna i en lång lista.

Servernamn samt lösenord ska såklart standardiseras.
Förslag:

SweClockers GTAV Casual
SweClockers GTAV Seriöst
SweClockers GTAV Heists Nybörjare
SweClockers GTAV Heists Erfaren

Har en server bland mina favoriter som kan passa. Som sagt så bör vi se till att alla som vill titta in har rätt uppgifter och att alla återskapar kanalerna korrekt vid behov. Vad tycks?

Skrivet av pumba-kung:

Jag skickade TS adress och lösen till dom 3st som hade lagt till mig på socialclub det va ju inte direkt mening att vi skulle bli 10+ pers på den servern
Men skulle det behövas en server så kan man ju gå ihop ett par st och hyra en server på tex rocketblast
En 25 slots mumble kostar 38kr i månaden
En 25 slots Teamspeak 3 server 95 kr i månaden
Är man några st så blir det inte mycket per skalle

Jag kommer att hyra en TS3-server med 35 slots, via Multiplay. Återkommer med uppgifter. Servern kommer att befinna sig i Stockholm, det borde funka för oss alla. Skickar ut lösenord via Social Club.

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem

Bara att lägga till mig om folk vill spela!

Om mig: Kille, 20 år från Halmstad. Spelar oftast mellan 17-21. Har en mikrofon såklart!

Socialclub: FoamBox

Visa signatur

CPU: Intel i7 8700K (H2O) GPU: ASUS GeForce GTX 770 DCII OC @ 1350Mhz
RAM: 16GB DDR4 Vengeance RGB 3600Mhz Moderkort: ASUS Prime Z370-A
Burk: Fractial Design Meshify C PSU: Corsair 800W
Systemdisk: Samsung EVO 840 250GB SSD Lagringsdisk: Samsung 1TB 7200rpm
Mus: Cyborg R.A.T 5 Tangentbord: Razer Black Widow Ultimate

Permalänk
Medlem

Spelar GTA V på pc.

21 år, spelar när jag har tid. Gärna online. Använder gärna TS eller skype. Social club: klurrs.
Bara att lägga till.

Permalänk
Medlem

Socialclub: PotaHH, 30år, adda mig

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem

Skulle vilja göra igenom alla heists.

26 år. Social club: Ellarisa

Har dock ingen mic.

Spelar från runt 21-7

Permalänk
Medlem

TS3-servern är uppe, men jag har två frågor: ska "Voice data" vara krypterad eller inte, och måste det vara lösenord på varje kanal, eller räcker med ett till hela servern?

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem

Jag är 23år finlandsvensk som gärna skulle hänga me. t0bb3z på social club använder gärna Teamspeak men skype och mumble går också bra. Har lirat på Ps3 tror min Online level är typ 103, kan dock vara att jag gör en ny character för PC. Kommer att vara online efter 18:00.

Visa signatur

3570K | CM Seidon 240M | 16GB | 7950| 240GB SSD 2TB HDD |FD R5 | XL2411T | Zowie ZA-13 | Ducky G2PRO_Black | Ducky Shine 3TKL_RED | Corsair K90_RED | OnePlus X

Permalänk
Medlem

Jag är gärna på! Blir väl mest några timmar under helgerna, då vardagen brukar vara fullsmockad.
25år heter heeet1 på social club.

Aldrig spelat online, bara kört igenom story mode på 360. Kommer spela på PC.

Får gå igenom tråden lite mera noggrant efter jobbet

Visa signatur

Amd... oyes... Intel... oyes... Nvidia... oyes

Permalänk
Skrivet av AeoNES:

TS3-servern är uppe, men jag har två frågor: ska "Voice data" vara krypterad eller inte, och måste det vara lösenord på varje kanal, eller räcker med ett till hela servern?

http://cache.multiplayuk.com/b/1-682494-350x20-171717-303030-...

Det med voice data är jag osäker på, men lösenord tycker jag att det räcker med ett till hela servern

Permalänk
Medlem
Skrivet av HansFersen:

Det med voice data är jag osäker på, men lösenord tycker jag att det räcker med ett till hela servern

Fixat. Jag har skickat lösenord till nästan alla nu via Social Club. Det är bara att hoppa in!

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem

jag är på

Permalänk
Medlem

Adda gärna "Werty58", lirat mycket online, både X360 o PS4!

Permalänk
Medlem

Adda gärna mig
Social Club: wiibeerg
23 år

Spelar för tillfället mest story mode, men spelar online också. Endast spelat PC-versionen.

Permalänk
Medlem

GTA V

Jag är 17 år och riktigt intresserad av att testa GTA V. Sett fram emot spelet i ett antal månader, finns på skype med nicc Inlin3s, har mikrofon och så vidare.

Permalänk
Medlem

Grabb på 20 år som gärna spelar med gänget här på swec
social club: fozter95

Permalänk
Medlem

25 bast, socialclub molbojs

Rätt trevlig av mig

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W