LG presenterar G4 med läderbakstycke

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Xiqt:

Nyss bytt ut min Xperia z2 mot en Galaxy S6 och ser ingen anledning att byta till denna

Varför skulle du byta ut en tre veckor gammal telefon?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99339:

Varför skulle du byta ut en tre veckor gammal telefon?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej sa ju precis det...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Att LG nu väljer bort Snapdragon 810 kanske bekräftar lite vad Samsung tyckte om den processorn och varför de valde bort den.

http://www.techspot.com/news/60477-independent-testing-confir...

Ganska bra läsning om Snapdragon 810 och dess problem som den verkar dras med.

Och ändå har både LG och Qualcomm förnekat alla rykten om överhetting och problem... lol

Mao, idag kan man verkligen inte lita ett enda dugg på tillverkares ord, endast på konkurrenter och oberoende testers "ord" mot andra.

Permalänk
Medlem

Kan vara lite missvisande där det står NFC under iphone. Deras "nfc" fungerar bara med deras betallösning, apple pay, och endast i usa. Det är alltså inte en nfc som går att använda med andra telefoner.

Permalänk
Medlem

Blev plötsligt sugen på att byta ut min G3a mot...något annat som inte är LG.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon99565:

Fattar inte hur man vill ha en 5inch+ mobil i fickan. Har en 4.7 nu där går gränsen, eller?

Ja du. Där är vi kanske lite olika helt enkelt.
Jag hade en Galaxy mega 6,3" tidigare. Fick plats utan problem i alla mina jeans. Yes, även mina cheap mondays ;).
Det var faktiskt något jag testade noggrant i butik innan det blev den luren. Jag saknar del telefonen en del. Har en LG G2 nu med mycket mindre skärm.

Men jag förstår absolut att många inte vill ha en stor telefon.

On topic:
Lädret tycker jag ser kanoners ut! Metall på baksidan ser trist ut om man tappar telefonen mot asfalt även om den håller. Glas... håller inte. Plast är funktionellt väldigt lämpat för ändamålet, men det hade ju varit trevligt att hålla i något annat. Trä/bambu/läder tycker jag verkligen är bra alternativ.
Priset däremot är helt fel för min smak. Så roligt är det inte att surfa på mobilen.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk

Jag tycker den här versionen är jävligt läcker faktiskt:

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

mobilernas trälister?

.. Lyxigt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomten51:

Snarare

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Nja inte riktigt, läderklädsel är praktiskt, trälister och läder-telefåner not so much.

Permalänk
Medlem

Uppe i Spec:sen står det Gorilla 4 , men LG G4 har Gorilla 3.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"