Permalänk
Medlem

Alternativ till Corsair K70 RGB

Tjo.
Jag var sugen på att köpa Corsair K70 RGB när det kom ut men gjorde inte det på grund av att den inte fanns med Cherry MX Blue switchar.
Fast nu när jag sett mina vänners K70 så blir jag lite sugen på att köpa ett, inte för att jag vill använda det men för att jag älskar att "programmera" olika Profiles och mönster och allt möjligt på den.
Det känns dock onödigt att köpa ett tangentbord bara för att kolla på och inte använda.
Därför undrar jag nu om någon känner till någon annan produkt jag kan göra detta på, altså programmera olika ljusmönster, färger, regnbågar osv.
Denna produkt får helst bara kosta lite mer, samma eller mindre än tangentbordet (Den får kosta mer beroende på andra funktioner osv som är bättre och mer användbara än på tangentbordet)
Tack! ^^

Permalänk
Medlem

Jag köpte Razer Deathadder Chroma RGB som har egna brytare som är en blandning mellan blåa och bruna brytare nu när mitt qpad mk-85 har flippat ur efter en liten vätskeolycka

annars finns ju http://www.inet.se/produkt/6102555/corsair-vengeance-k70-mech...

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

@Oliver91: Ja det går ju, men jag gillar inte riktigt looken och mjukvaran till Chroma :/
Jag har inget problem med själva tangentbordet (har Blackwidow Ultimate själv) men gillar bara inte hur det ser ut.
Och jag känner mig nöjd med mitt nuvarande tangentbord och känner inte för att byta det.
Hur insane det än låter så vill jag bara ha det visuella

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexius:

@Oliver91: Ja det går ju, men jag gillar inte riktigt looken och mjukvaran till Chroma :/
Jag har inget problem med själva tangentbordet (har Blackwidow Ultimate själv) men gillar bara inte hur det ser ut.
Och jag känner mig nöjd med mitt nuvarande tangentbord och känner inte för att byta det.
Hur insane det än låter så vill jag bara ha det visuella

jo jag vet vad du menar, färgmatchade min razer deathadder chroma ihop med mk-85 tangentbordet bara för de visuella innan men nu kan man ju köra alla regnbågens färger!

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.