Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Skrivet av retro123:

Fick mitt brev från Liquid Voyage idag som sändes iväg för åtta dagar sedan, hämtades ut på mitt lokala ICA maxi transporterat av postnord. Den tunna förpackningen var öppen. Aspire Premium Kit fanns där i men RY4 100ml för 360:- var puts väck. Rådet jag fick av personalen var att anmäla genom postnords hemsida, de skrev en amatörmässig lapp där de intygade att brevet/förpackningen var öppnad .. Känns inte ens som det är värt det eller finns det någon möjlighet att få ersättning tror ni?
Jäklar, hade räknat med att premiärröka e-cigg i dag. Vilket annat ställe rekommenderas att handla juice med snabb frakt på?

Kontakta Liquidvoyage, han skickar säkert nya juicer till dig, alternativt kontakta Postnord igen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TeknikHemmet:

Kontakta Liquidvoyage, han skickar säkert nya juicer till dig, alternativt kontakta Postnord igen.

Har kontaktat lv nu, också försökt få någon klarhet i hur man går tillväga för att anmäla felaktigheter på postnords hemsida som suger totalt om man vill komma i kontakt med dem. Tycker mig kunna utläsa att man inte får någon ersättning för någonting så länge tracking ID inte finns vilket jag inte har..

Permalänk
Avstängd

Fick precis svar av Liquid Voyage: "Postnord är fantastiska... Skit i dom så drar jag iväg en ny flaska till dig imorgon för dom lär aldrig hitta den."
Kommer definitivt fortsätta handla där om e-cigg slår klorna i mig vilket jag hoppas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saven:

vad i helvete ska man beställa som första vapor? pris är inte jätte viktigt så länge produkten är bra...
har aldrig testat tidigare ska sägas.

finns ju hur mycket modeller som helst

http://liquidvoyage.eu/index.php?id_product=31&controller=pro...

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Fick mitt brev från Liquid Voyage idag som sändes iväg för åtta dagar sedan, hämtades ut på mitt lokala ICA maxi transporterat av postnord. Den tunna förpackningen var öppen. Aspire Premium Kit fanns där i men RY4 100ml för 360:- var puts väck. Rådet jag fick av personalen var att anmäla genom postnords hemsida, de skrev en amatörmässig lapp där de intygade att brevet/förpackningen var öppnad .. Känns inte ens som det är värt det eller finns det någon möjlighet att få ersättning tror ni?
Jäklar, hade räknat med att premiärröka e-cigg i dag. Vilket annat ställe rekommenderas att handla juice med snabb frakt på?

Du ska defenitivt anmäla det till Postnord! Har någon av deras anställda haffat den så måste de informeras om det...men som MuffinManxD sa, ta kontakt med liquid Voyager...de skickar säkert ut en ny flaska.
Har aldrig varit med om att saker gått försvunna i posten...skulle bli fly förbannad!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Fick precis svar av Liquid Voyage: "Postnord är fantastiska... Skit i dom så drar jag iväg en ny flaska till dig imorgon för dom lär aldrig hitta den."
Kommer definitivt fortsätta handla där om e-cigg slår klorna i mig vilket jag hoppas.

Så ett företag ska agera! Beställde själv några flaskor från cloudhousevapor..hade sipprat ut lite ur en flaska...Nathan på chv skicka en ny omgående! Skönt att det löste sig!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av yogiblod:

Så ett företag ska agera! Beställde själv några flaskor från cloudhousevapor..hade sipprat ut lite ur en flaska...Nathan på chv skicka en ny omgående! Skönt att det löste sig!

Hade jag inte räknat med och självklart så är de inte skyldiga att sända ny flaska då ansvaret ligger på postnord, dock är jag väldigt glad hur de skött detta, inte alltid man blir behandlad så bra som kund, de hade ju lika gärna kunnat strunta i det vilket jag inte sett som konstigt alls, kreds till LiquidVoyage!

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Kontakta PostNord. Ersätter de inte dig omedelbart så är det bara att polisanmäla men jag gissar på att de kommer ersätta.

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Fan vad surt
Mitt paket från Liquid Voyage var också öppet, en stor reva i vadderade kuvertet. Men fattades inte en enda 10ml flaska konstigt nog.
Känns som att han bör se över emvallaget lite...

Liquid Voyage var riktigt snabbt för mig, dagen efter i brevlådan.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Hände samma med min 1 dl från franska Cloudhousevapor. Jag fick ett tomt vadderat kuvert utdelat i min brevlåda. Postnord hade förstås inget som helst ansvar för det... (enligt dem själva) Jag fick en ny sändning från cloudhousevapor utan kostnad och det kom fram.

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av Janne1:

Hände samma med min 1 dl från franska Cloudhousevapor. Jag fick ett tomt vadderat kuvert utdelat i min brevlåda. Postnord hade förstås inget som helst ansvar för det... (enligt dem själva) Jag fick en ny sändning från cloudhousevapor utan kostnad och det kom fram.

Reklamera du via Postnord?

Permalänk
Medlem
Skrivet av yogiblod:

Reklamera du via Postnord?

yes både på nätet och ringde

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av Janne1:

yes både på nätet och ringde

Bra där! Många struntar i att göra det, speciellt när de får ersättning från företaget de köpt från, vilket i längden medför att sådana "undantag" accepteras.

Permalänk
Medlem

Ett skepp med juice kommer lastat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde:

Ett skepp med juice kommer lastat!

http://i.imgur.com/XojAmgf.jpg

Hade tagit mig typ 4 år att göra slut på allt det hahah...

Permalänk
Medlem
Skrivet av riccoo:

Hade tagit mig typ 4 år att göra slut på allt det hahah...

Hehe...

Det lär ju helt klart räcka ett tag iallafall!

390ml!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av yogiblod:

Bra där! Många struntar i att göra det, speciellt när de får ersättning från företaget de köpt från, vilket i längden medför att sådana "undantag" accepteras.

Som Janne1 sa fick han ingen ersättning. Visst borde man anmäla för principens skull men chansen att få ersättning är nog minimal tyvärr. Kanske ger det någonting att skriva om det på nätet åtminstone..? Desto fler som upplever och delar med sig av postnords olika "misstag" är i alla fall ingen bra PR för dem. Men visst, håller med om att jag egentligen borde anmäla även om jag antagligen inte gör det..

Permalänk
Skrivet av Ludde:

Hehe...

Det lär ju helt klart räcka ett tag iallafall!

390ml!

Tjaa, ungefär ett par månader

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av TeknikHemmet:

Tjaa, ungefär ett par månader

Kanske om man shottar dem samtidigt som man röker dem.

Permalänk
Medlem

Vart beställde du ifrån?

Visa signatur

---

Permalänk
Skrivet av riccoo:

Vejpar man mycket sub ohm går det åt en hel del juice.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Vart beställde du ifrån?

http://the-nobacconists.co.uk men har sett några andra UK butiker som har den tex midlandsvaping.
Syrran kommer och hälsar på från London nästa vecka så jag betalar ingen frakt...tycker 444kr är ok. Har inte tålamodet att vänta på någon klon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TeknikHemmet:

Vejpar man mycket sub ohm går det åt en hel del juice.

Kör du med nic då? Får fan ont i huvudet när jag kör en hel dag på 3mg med subtank 1.5ohm. Då körde jag ändå med 12mg innan jag skaffa subtank.

Permalänk
Skrivet av riccoo:

Kör du med nic då? Får fan ont i huvudet när jag kör en hel dag på 3mg med subtank 1.5ohm. Då körde jag ändå med 12mg innan jag skaffa subtank.

0mg i väldigt låga byggen för clouds
3mg i drippers o sub ohm tanks, (Orchid o Cthulhu RTA)
6mg i Kayfuns

Permalänk
Medlem
Skrivet av riccoo:

Går ju åt ca 90ML per månad

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk

Fan den där ser riktigt intressant ut! Gillar recensionen också
Jag som har gått i tankarna på att hitta något alternativ till Goliath v2 som inte är i lager än (FT = Ships in 5 days, 1life = beräknas i lager 24/7).
Ett alternativ jag redan fått tips på härifrån är Goblin Mini men jag gillar inte designen på den, den ser fjuttig ut jämfört med andra RTAs

Permalänk
Avstängd

Har premiärinvigt mitt Aspire Premium Kit idag med någon billigare RY4 18mg jag köpte. Puffar på ganska friskt och inte sug alls efter analoga cigg fast jag varit storrökare till i förmiddags, minst 30cigg/dag, förutom den rent instiktiva känslan som kommer över en ibland iaf nu under första dagen - "var är mina cigg?" Tar ett par puffar på e-ciggen och suget är som bortblåst. Över förväntan! Så nöjd att jag redan beställt lite andra juicer och en Kanger SUBOX Mini, vet inte om det är någon större skillnad men ska bli kul att prova hur som helst kan det vara bra att ha två alternativ. Kan bli en dyr "hobby" detta.. men knappast dyrare än ett och halvt paket cigg/dag dock.. Om jag slipper KOL eller lungcancer, får tillbaks luktsinnet och flåset så är det värt vad det än kostar. Allra mest nöjd är jag med att jag redan efter 10 timmar föredrar e-cigg över röda LM!!
Några "dumma" frågor: Finns det ett bäst före datum på juicer? Kan de lagras hur länge som helst utan att arom eller nikotinhalt försvinner? När ska man byta coil/brännare? Följer med 5 st med apire kittet men tror inte några extra följer med till subox mini?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lightstar:

Fan den där ser riktigt intressant ut! Gillar recensionen också
Jag som har gått i tankarna på att hitta något alternativ till Goliath v2 som inte är i lager än (FT = Ships in 5 days, 1life = beräknas i lager 24/7).
Ett alternativ jag redan fått tips på härifrån är Goblin Mini men jag gillar inte designen på den, den ser fjuttig ut jämfört med andra RTAs

Robert Ellis är grym! Han ser ut som en psykopatisk lodis i många av hans recensioner...but he knows his shit!! XD
Har en Goblin mini på väg...låt inte skenet bedra..i stort sett samma build deck som en Goliath 2..har själv inget problem med tank storleken då jag har ganska många juicer i cirkulation. Däremot fyller man på från botten, vilket kan bli lite påfrestande i längden. Helt klart en tank man skruvar på sin tube mech eller ego one mega för en stealthy vape.

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Har premiärinvigt mitt Aspire Premium Kit idag med någon billigare RY4 18mg jag köpte. Puffar på ganska friskt och inte sug alls efter analoga cigg fast jag varit storrökare till i förmiddags, minst 30cigg/dag, förutom den rent instiktiva känslan som kommer över en ibland iaf nu under första dagen - "var är mina cigg?" Tar ett par puffar på e-ciggen och suget är som bortblåst. Över förväntan! Så nöjd att jag redan beställt lite andra juicer och en Kanger SUBOX Mini, vet inte om det är någon större skillnad men ska bli kul att prova hur som helst kan det vara bra att ha två alternativ. Kan bli en dyr "hobby" detta.. men knappast dyrare än ett och halvt paket cigg/dag dock.. Om jag slipper KOL eller lungcancer, får tillbaks luktsinnet och flåset så är det värt vad det än kostar. Allra mest nöjd är jag med att jag redan efter 10 timmar föredrar e-cigg över röda LM!!
Några "dumma" frågor: Finns det ett bäst före datum på juicer? Kan de lagras hur länge som helst utan att arom eller nikotinhalt försvinner? När ska man byta coil/brännare? Följer med 5 st med apire kittet men tror inte några extra följer med till subox mini?

Kul!
För mig började luktsinnet dyka upp igen efter ca en-två veckor.

Vet ej gällande lagrande utav juicer. Har inte hört att det skulle varit något problem, men jag vet som sagt ej.
Du märker när coilen behöver bytas. Smaken avtar och ersatts med en lite härsken smak. Brukar ta ca 10 dagar för mig, ibland lite mer, ibland lite mindre.

Visa signatur

---