Permalänk
Medlem

ygd3n's cave

Hallå medlemmar. Tänkte bara ta och visa upp vart jag sitter och spenderar en hel del fritid.

Börjar lite lätt med att skriva vad jag har för prylar.

Datorn:

www.sweclockers.com/galleri/13209-project-novo-mini

ASUS Z97I-PLUS
Intel Core i7 4790K
Be Quiet!® Dark Rock 3
Samsung 840 SSD 250GB
Samsung 840 SSD 250GB
Be Quiet!® SFX power2 400w
Manli "reference" GTX 970
16Gb ADATA xpg black
3x Noctua Redux 120mm PWM

Tillbehör:
Asus ROG swift PG278Q
Asus 1440x900
Monoprice dac/amp
Dämp/kabelmoddade superlux HD-660
Copper color headphone stand
Antlion modmic 4.0
Steelseries XXL
Steelseries Rival
CM storm rapid-i cherry brown
Samsung 3TB extern HDD

Stolen är en EFG Allegro, tyvärr ganska sliten sits så har ett lakan över. Men ska kläs om.

Besök galleriet här

Visa signatur
Permalänk

Hade nog satt hyllan och datorn längst till vänster i hörnet så man slipper se alla kablarna eller nån vinklad svart plåt på baksidan.

Permalänk
Medlem

Snyggt där med kabel rännorna.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Riktigt stiligt! Har du skruvat ihop skärmen till vänster till din RoG Swift? Inga stabilitetsproblem?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Riktigt stiligt! Har du skruvat ihop skärmen till vänster till din RoG Swift? Inga stabilitetsproblem?

Den sitter fast i en skärmarm från deltaco. Minns inte vad den heter. Men den sitter i väggen och inte i swiften.

Har inte ordnat något 2 skärmsfäste ännu då jag fortfarande är osäker på om jag ska ha fler eller inte. Just nu har jag jobbyta så det räcker

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av RazerEdge:

Hade nog satt hyllan och datorn längst till vänster i hörnet så man slipper se alla kablarna eller nån vinklad svart plåt på baksidan.

Hörnet i vänster var nog ingen dum idé.. Dock är jag en sånn som gillar kika in i datorn. Och lär kika in mer då det blir vattenkylning snart.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur