X99 grund till speldator + vattenkylning

Permalänk
Medlem

Jag börjar med 5000kr för CPU, moderkort och minnen så har vi ett startbud på de paketet i alla fall.

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nudel:

Jag börjar med 5000kr för CPU, moderkort och minnen så har vi ett startbud på de paketet i alla fall.

Okej, inte ett okej bud men fortfarande ett startbud

Permalänk
Skrivet av Xiqt:

Noterat.
Nej kvitto till 690 finns inte eftersom jag köpte det begat.
Kan dock höra en extra gång med säljaren om han har det.
Otiginalkartong finns inte men skickas i en annan gpu låda, ofc med antistatpåse.

Okej, hur länge har du haft det och när köpte förra köparen det ungefär? Har det rullat på hårt? Någon överklockning etc? Isf hur mkt harru fått upp den till? Kanon, gör så.
Synd som satan! Hade gärna velat ha kartongen.

Visa signatur

-> I7-4790K@4,6ghz & GTX 980TI@1430mhz AMP EXTREME <-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmusen98:

Okej, hur länge har du haft det och när köpte förra köparen det ungefär? Har det rullat på hårt? Någon överklockning etc? Isf hur mkt harru fått upp den till? Kanon, gör så.
Synd som satan! Hade gärna velat ha kartongen.

Jag har haft det i 2-3 veckor.
Överklockat men kommer inte ihåg vilken frekvens det blev, jag ställde tillbaka och körde stock sedan.
Ja men tyvärr så har jag ej kartongen :/

Permalänk
Skrivet av Xiqt:

Jag har haft det i 2-3 veckor.
Överklockat men kommer inte ihåg vilken frekvens det blev, jag ställde tillbaka och körde stock sedan.
Ja men tyvärr så har jag ej kartongen :/

Okey, det var inte länge. Vad får dig att sälja allt? Köpte du allt det där för ca 2-3 veckor sedan?
Okey synd, hade du det klockat eller han du köpte det av? Skulle du kunna kolla vilken volt/mhz osv han hade då?
Synd, men för rätt pris funkar allt hehe ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmusen98:

Okey, det var inte länge. Vad får dig att sälja allt? Köpte du allt det där för ca 2-3 veckor sedan?
Okey synd, hade du det klockat eller han du köpte det av? Skulle du kunna kolla vilken volt/mhz osv han hade då?
Synd, men för rätt pris funkar allt hehe ^^

Det står i början av annonsen varför jag säljer.
Ja allt för 2-4 veckor sen.
Ingen aning, klocka själv så märker du, har tyvärr inte tid till att överklocka och testa.

Permalänk
Medlem

NY ANNONS MED STARTBUD DÅ DENNA BOMBATS MED BLOCKET BUD!

http://www.sweclockers.com/marknad/115935-x99-grund-till-spel...

Permalänk
Skrivet av Xiqt:

Det står i början av annonsen varför jag säljer.
Ja allt för 2-4 veckor sen.
Ingen aning, klocka själv så märker du, har tyvärr inte tid till att överklocka och testa.

Såg varför, men det var fasen inte länge sedan du köpte det...
Jahopp, tänkte mer om du ändå skulle kolla kvitto så kan du ju kolla det OM han hade det klockat, visste inte att du klockat själv. Självklart kan jag klocka själv men lär ta ett tag att få det stabilt.

Visa signatur