OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem
Skrivet av niddan:

Tja, med en knapp halvtimme kvar till 16.. Har du kvar inviten?
MVH

Hej!

Hann dessvärre inte göra det, har varit bortrest fram tills nu :/ Kom man hem ca 5 min för sent.

Permalänk
Skrivet av Kraftcore:

hur i h*lvete kan en invite bli ogiltig innan det har gått 24 timmar? har någon lyckas använda den? eller har min hotmail dampat så jag har fått den senare?
fick den den 17 oct kl 12:39 och nu 18 oct kl 03:13 så är den ogiltlig...

skit system...

/sur kille

Samma sak hände precis mig. Rejält irriterande!

Permalänk
Medlem
Skrivet av trexake:

Hej!

Hann dessvärre inte göra det, har varit bortrest fram tills nu :/ Kom man hem ca 5 min för sent.

Asch då. Då är det inte mycket att göra åt det. Jag tackar ändå

Visa signatur

Stationära Primära: Intel 3570K, STRIX GTX 1070 8gb, Maximus V Gene,Samsung 820 250gb, Intel 520 120gb, 16gb ram, CM Silent Pro 600w, WDGreen 1,5TB, WDGreen 3TB, SS TJ08B-E
Övrigt/Kringutrustning: Zowie FK1, Logitech G240 , AudioTechnica ATH-m50x , SS 6gv2, OnePlus 2

Permalänk
Medlem

Hej, vet inte om det är rätt ställe att skriva på men jag har en 24h invite om någon vill ha, måste använda min mail står det dock.
Edit: Ändrar mailen på kontot till den första personen som vill ha inviten

Edit2: Inviten claimad av Jonteb1 !

Permalänk
Medlem

@Sapporun: Jag är intresserad, skriv i PM om du fortfarande har kvar inviten

Permalänk
Medlem
Skrivet av niddan:

Asch då. Då är det inte mycket att göra åt det. Jag tackar ändå

Jag antar att jag fick denna invite för att jag ställde mig i kö för länge sedan (plats 640000 eller något). Vet ni huruvida det kommer en ny invite eller inte?

Permalänk
Medlem

Hej hej, jag vill otroligt jättegärna ha en invite .. akuta problem med telefonen.

Tack i förhand

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vill inte att dagen ska ta slut för imorgon så börjar jag jobba igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av trexake:

Jag antar att jag fick denna invite för att jag ställde mig i kö för länge sedan (plats 640000 eller något). Vet ni huruvida det kommer en ny invite eller inte?

Du det vet inte jag heller faktiskt. Återkom till mig OM det blir så att du får en ny. Det skulle uppskattas massor då jag inte har någon mobil alls atm!

Visa signatur

Stationära Primära: Intel 3570K, STRIX GTX 1070 8gb, Maximus V Gene,Samsung 820 250gb, Intel 520 120gb, 16gb ram, CM Silent Pro 600w, WDGreen 1,5TB, WDGreen 3TB, SS TJ08B-E
Övrigt/Kringutrustning: Zowie FK1, Logitech G240 , AudioTechnica ATH-m50x , SS 6gv2, OnePlus 2

Permalänk
Medlem

Kan stryka mig från listan, har fått en mobil via jobbet. Om jag får tag på en invite så skickar jag givetvis den vidare här. (var osäker om jag skulle stryka mig själv)

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en invite eller två... både jag o tjejjen har samsung S3 med cyanogen mod.. och det funkar inte så väl som det borde.. Antar att enda andra alternativet med cyanogenmod som funkar är oneplus !?

Edit:
Vill alltså ha 2st 16gb one plus one eller two !

tack

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Har TVÅ invite att ge bort. PMar de första fem på listan som ej redan köpt. Svarar de inte innan kvällen så får den med lägs könummer som hör av sig inviten.

Permalänk

Ni behöver INTE ändra färgen i väntelistan, det sker automatiskt med följande nyckelord Ja=grön, Nej=ljusröd, Avhopp=mörkröd. Ni ska således endast ändra er status under kolumnen 'Erhållit invite'

Permalänk

Har fortfarande TVÅ invites kvar. De som ligger på top-50 kan höra av sig i PM.

Permalänk
Medlem

Tar gladeligen emot en invite till en Oneplus two 64gig! Delar givetvis med mig när jag själv har!

Permalänk
Medlem

Söker en invite till 2an 64GB! Skicka mer än gärna ett PM till mig om invite koden!

Permalänk
Medlem

Jag har 3 invites att ge bort, har dock inte tid att sitta och maila folk på listan. 3 första som PM:ar får en varsin, sedan hoppas jag att dessa personer också delar med sig.

Då var det slut.

Permalänk

Har fortfarande 2 invites att ge bort, många hoppar av om de ens svarar på PM. De går ut kl 15:45. Först till kvarn!

EDIT: När inviten väl är claimad har man ytterligare 24h på sig att beställa

Permalänk

Har 2 invites att ge bort, PM:a vid intresse!

Visa signatur

i73820 | P9X79 PRO| Intel 330 120gb | 16gb Corsair 1600 | GTX680OC | Antec P280 |

Permalänk
Medlem

Fick precis 3 invites. Listan känns helt bombad och droppa den i tråden tänker jag inte göra. Så PM:A mig. 6 dagar och 23 timmar kvar på mina invites.

Ska du bara ha den för att sen skippa, så skit i att PM:A mig.

Paypal redo?
1+1-konto redo?

Kör.

Edit:

Två kvar. @Jeebentoft plockade en. Grattis

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

SE HIT!

Jag har tre stycken invites som är DELBARA! Bara att fråga snällt så ska ni se att det landar en länk i eran inkorg

Jag ser att folk som verkligen bestämt sig för att köpa en OnePlus 2 hör av sig.

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Skrivet av Kraftcore:

hur i h*lvete kan en invite bli ogiltig innan det har gått 24 timmar? har någon lyckas använda den? eller har min hotmail dampat så jag har fått den senare?
fick den den 17 oct kl 12:39 och nu 18 oct kl 03:13 så är den ogiltlig...

skit system...

/sur kille

Samma hände för mig. Det är bara att skapa en ticket på deras support.
Har gjort det och ska få en ny invite inom en vecka på mailen

Permalänk
Medlem

Har en invite att ge bort, PMa så kollar jag att du ligger rimligt till i listan. Går ut om 23 timmar.

Permalänk
Medlem

Här har ni tre invites:
GLQN-ZDEW-IGCH-XI1Y
GLWG-4JLG-WKKK-AGG7
GL0C-KCNB-MKMQ-MFMP

Permalänk
Medlem

Har fått mina 3 shareable invites nu. Kommer ge ut efter listan.

Permalänk
Medlem

GLEM-DAYT-PVTU-0VAG
GL9B-0ZUS-E0PE-YIIV
GLMP-MNJA-0QKL-SJEK

får 3 till i övermorgon antar jag. hare!

Permalänk
Medlem

Har fått 6st invites!

Har tyvärr inte tid just nu att sitta och leta upp folk på listan, så är ni med på listan och säker på att ni vill köpa en så skicka iväg ett PM så får dom som är högst en varsin! Giltiga 168H f.o.m idag kl 14.39

Permalänk
Medlem

Tar gärna en

Skrivet av Hotas:

Har fått 6st invites!

Har tyvärr inte tid just nu att sitta och leta upp folk på listan, så är ni med på listan och säker på att ni vill köpa en så skicka iväg ett PM så får dom som är högst en varsin! Giltiga 168H f.o.m idag kl 14.39

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vill inte att dagen ska ta slut för imorgon så börjar jag jobba igen

Permalänk

Nu verkar det rulla på lite med invites. Har fått 6st så hör av mig till de högst upp i listan. De är giltiga i 7 dagar så jag ger de två dygn på sig att svara innan jag går vidare på listan.

Permalänk
Avstängd

Invit giltig 4 timmar till:
GLGH-34PV-A2WE-NC7F

Har själv inte råd just nu.