Gigabite 670 x 2 (samt trasigt Asus 670)

Permalänk
Medlem

Gigabite 670 x 2 (samt trasigt Asus 670)

Har precis uppgraderat datorn och dags att göra sig av med gamla setupen.

2 st Gigabite 670 windforce i bra skick. Har tyvärr enbart kartong till det ena kortet kvar, det andra försvann i flytt.

1 st Asus 670 med oklar status, fick det av en vän som sade att det var trasigt, så jag behöll det mest för att det kunde vara bra att ha. Har inte den blekaste vad som kan vara fel eller om det ens är trasigt, men vill bli av med det så det följer med.

Utgångspriset är 800 kr för hela paketet eller vettigt bud, prylarna ska bort.
Ser helst att det hämtas i Stockholm, men kan självklart skicka om ingen i närområdet är intresserad. Jag bor själv i Sundbyberg.

OBS: Notera att vi tar alla bud direkt i tråden, så blir det enklare för alla att hålla reda på.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mini ITX burken: CPU: Ryzen 5800x Moderkort: Gigabyte B550I AORUS PRO AX Kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 Ram: G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB Grafikkort: ASUS 2080 PSU: Corsair SF750 750W 80+ Platinum Lagring: Intel SSDx3 2tb Chassi: Cooler master NP200 Tillbehör: Sennheiser HD595 Logitech G915 TKL Logitech G903, AOC 35GSYNC

Permalänk
Medlem

1200kr plus hämtning för allt

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

1400 plus hämtning.

Permalänk

1400:- plus hämtning.
Tar det asap!

Visa signatur

NÖRDA- Att överentusiastiskt sysselsätta sig med något intresse under långa tidsperioder, intensivt. Betoningen ligger på att överdriva sitt engagemang.

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk

kan i nödfall ta asus-kortet ensamt för en vettig krona.

Visa signatur

NÖRDA- Att överentusiastiskt sysselsätta sig med något intresse under långa tidsperioder, intensivt. Betoningen ligger på att överdriva sitt engagemang.

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Avstängd

då kör jag 1450+ hämtning!

Permalänk
Medlem

Tack för buden om någon enbart vill ha gigabitekorten så är du välkommen att köpa asuskortet för någon symbolisk summa.

Med tanke på att det kommit in en del bud redan så känns det som om vi kan avsluta detta ikväll om köparen vill ha korten fort.

Visa signatur

Mini ITX burken: CPU: Ryzen 5800x Moderkort: Gigabyte B550I AORUS PRO AX Kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 Ram: G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB Grafikkort: ASUS 2080 PSU: Corsair SF750 750W 80+ Platinum Lagring: Intel SSDx3 2tb Chassi: Cooler master NP200 Tillbehör: Sennheiser HD595 Logitech G915 TKL Logitech G903, AOC 35GSYNC

Permalänk

1500kr +hämtning

tar helst hela paketet då det såklart är osäkert hurvida man kan skrämma igång asus´en, men jag ska klura lite på pris för endast det.

Visa signatur

NÖRDA- Att överentusiastiskt sysselsätta sig med något intresse under långa tidsperioder, intensivt. Betoningen ligger på att överdriva sitt engagemang.

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Avstängd

jag kör 1500+ hätmning för alla 3 jag med

Permalänk

Då säger jag nog 1400:- för Gigabytekorten, plus 200:- för Asus + hämtning av allt.
Alltså 1600:- totalt.

Visa signatur

NÖRDA- Att överentusiastiskt sysselsätta sig med något intresse under långa tidsperioder, intensivt. Betoningen ligger på att överdriva sitt engagemang.

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem

Tror det budet blir svårslaget. Dra ett pm om när du vill hämta prylarna

Visa signatur

Mini ITX burken: CPU: Ryzen 5800x Moderkort: Gigabyte B550I AORUS PRO AX Kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 Ram: G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB Grafikkort: ASUS 2080 PSU: Corsair SF750 750W 80+ Platinum Lagring: Intel SSDx3 2tb Chassi: Cooler master NP200 Tillbehör: Sennheiser HD595 Logitech G915 TKL Logitech G903, AOC 35GSYNC

Permalänk
Medlem

Korten är sålda.

Visa signatur

Mini ITX burken: CPU: Ryzen 5800x Moderkort: Gigabyte B550I AORUS PRO AX Kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 Ram: G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB Grafikkort: ASUS 2080 PSU: Corsair SF750 750W 80+ Platinum Lagring: Intel SSDx3 2tb Chassi: Cooler master NP200 Tillbehör: Sennheiser HD595 Logitech G915 TKL Logitech G903, AOC 35GSYNC