Permalänk
Medlem

Vart kan man köpa ducky mini?

Tjena! Sökt länge efter vart man kan köpa ducky mini year of the horse edition.
Någon som säljer eller vet vart man kan köpa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rob-Chan:

Tjena! Sökt länge efter vart man kan köpa ducky mini year of the horse edition.
Någon som säljer eller vet vart man kan köpa?

Det enda du kan hitta i Sverige blir ett beg. bord som någon säljer.

Har för mig att Mini YOTH bara tillverkades i ett viss antal, kan ha fel.

Finns detta (verkar vara en special version) i England:
http://www.cclonline.com/product/169920/DKMI1461SD-BUKALASBR3...

Detta är alltså utan Å, Ö å Ä, alltså ISO/UK layout.

Har själv köpt ett Ducky Shine 3 där för något år sen, bara att slänga på ett ISO/Nordic keycaps set.

Har tyvärr ingen bättre bild på mitt engelska Ducky Shine 3 bord.

Ändring i text.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Finns även på Caseking.de, både en "Mini" men även ett "Mini Year of the Horse Edition". Detta är dock med tysk layout, men ska inte vara någon skillnad mot svensk förutom ÅÄÖ då bägge är ISO.

Här är länk: https://www.caseking.de/search?sSearch=+Ducky+Mini

EDIT: Dock verkar dom enbart ha med blåa, svarta eller röda brytare, så ej bruna om du föredrar det.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Permalänk
Medlem

ANSI :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

"Temporarily out of stock" i alla 3 länkarna.

Rob-Chan

Står att det är ISO/UK layout i texten, många gånger finns inte foto på ISO layout t-borden då används foton med ANSI layouten istället.

Tror nästan att det var ett ANSI bord på fotot när jag köpte mitt ISO/UK Ducky Shine 3 från cclonline.

Ändring i text.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Year of the Horse-modellen var väl en specialmodell för 2014, så den tillverkas förmodligen inte längre av Ducky. Den vanliga mini-varianten är nog lättare att hitta. Du kan ju alltid fråga Inet om de har möjlighet att ta in ett åt dig, det är nog inte alls omöjligt om Ducky fortfarande säljer dem.