Cosmos 2-Sauron LOTR Edition Case Mod (FÄRDIGT)

Permalänk
Skrivet av Flamso:

Det ser riktigt vettigt ut! Synd att många länkar är brutna så alla bilder inte laddas.

Igen?!?!?!? Typ 4-5 gången som jag fixar dom haha. Jag fixar dem efter jobbet!

Så hörs vi snart igen!

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Discokungen
Skrivet av NJB Mods:

Igen?!?!?!? Typ 4-5 gången som jag fixar dom haha. Jag fixar dem efter jobbet!

Så hörs vi snart igen!

Det kanske går lite bättre om du inte använder Facebook som bilduppladdningstjänst.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

synd att det står stilla!, ge inte upp fortsätt med detta projekt!

Permalänk
Medlem

Det började leva lite i slutet av sommaren och dog igen. Kul att det fick lite liv, fortfarande synd att Sauron ser ut som ungefär alla andra varelser i Midgård förutom just Sauron.

Hur går det med projektet, Nisse?

Visa signatur
Permalänk

Hej igen!

Nu är chassit äntligen påväg tillbaka till mig! Lär komma en update innan helgen!

Med vänliga hälsningar,
Nils-Julius Byrkjeland

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem
Skrivet av NJB Mods:

Hej igen!

Nu är chassit äntligen påväg tillbaka till mig! Lär komma en update innan helgen!

Med vänliga hälsningar,
Nils-Julius Byrkjeland

Bilderna fungerar sådär bra, ladda upp dom på imgur

Visa signatur

.:[Main System - Chassi: Fractal Design Define R2 XL - Moderkort: TUF Z370-PLUS GAMING - CPU: Intel i5-8600K - RAM: Corsair Vengeance 2133mhz 8GB x2 - GFX: Nvidia GeForce GTX 1080]:.
Citera för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (gnäll/meningslösa inlägg)*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av bmawn:

Hej Nils! Har du fått hem chassit än?

Nu var det väldigt dålig aktivitet, även för denna tråds standard..

Permalänk
Medlem

Hur går det här?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det någon som jobbar på detta projekt fortfarande?

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Subzero299:

Är det någon som jobbar på detta projekt fortfarande?

Det är väl tveksamt när TS ignorerar sin egna tråd

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Tycker på fullt allvar att det här är skämmigt. Skärp dig och slutför dina projekt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

27 månader...Tick tock tick tock...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Trasiga bildlänkar i hela tråden, någon som sparat en bild och kan ladda upp? Vill ju se vad det pratas om

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Hade jag sponsrat detta projektet så hade jag varit galen vid detta laget.
Skärpning tack!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Hade jag sponsrat detta projektet så hade jag varit galen vid detta laget.
Skärpning tack!

Jag hade helt ärligt som sponsor vid det här laget krävt mina produkter tillbaka. Är inte meningen att de antingen ska ligga och samla damm och inte användas eller att kanske för den delen kanske florera i en burk han använder hemma.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam West:

Jag hade helt ärligt som sponsor vid det här laget krävt mina produkter tillbaka. Är inte meningen att de antingen ska ligga och samla damm och inte användas eller att kanske för den delen kanske florera i en burk han använder hemma.

Skickades från m.sweclockers.com

Vet att han hade ute en del av dem sponsrade delarna till försäljning innan.
är ju sådana som honom som gör att det är så svårt att få sponsorer

Permalänk
Desk Master

Kan ju tycka som moddare själv att det är lite jobbigt då man själv vill få sponsorer osv och sen finns den här typen av "moddare" ute.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Han bidrar ju inte till att göra moddscenen ett bättre rykte precis.
Major dissapointment.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Proffsmobbare

Snälla, dra inte upp tråden mer. Vill han inte bygga så vill han inte bygga, har han gett upp så har han gett upp. Man kan bara trycka ner en människa så pass mycket.

Oavsett vad man tycker ang. sponsorer och annat så ger inte negativitet "scenen" ett bättre rykte heller.

Permalänk
Medlem

Alla ni som klagar, vet ni vadhan har/hade för avtal med sponsorer?
58k views kan jag tycka är väl spenderade sponsorpengar om man jämför med andra trådar här.

Ibland ställer livet till det och man kommer inte hela vägen fram. Vill ni se mer så peppa istället för att trycka ner och spy galla över att det inte kommer uppdateringar.

Slut är slut.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk

Färdigt!

Hej!

Ville bara meddela att detta projekt är klart och är nöjd med slutresultatet. Har varit ett projekt som jag har tyckt varit otroligt roligt att genomföra, sedan att det har tagit lång tid får man leva med.

Vill även tacka alla min sponsorer för att ni har hjälpt mig genomföra detta projekt. 2015 har varit ett mycket turbulent år och har varit mycket som har hänt på samma gång. Återigen alla ni som har gett mig kritik, tack!

Det lär inte bli några mer projekt på ett tag men intresset finns alltid!

Valde att lägga upp bilder på imgur, Gå in och checka där!

http://imgur.com/gallery/P4We3/new

Tack för att ni har följt mitt projekt!

Med vänlig hälsning,
Nils-Julius Byrkjeland

aka NJB Mods

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Keeper of Traditions

Så den enda "moddning" som gjorts är ett sprayjobb som någon annan gjort?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

@NJB Mods: Kul!
Vad är det för komponenter?
Får man se lite bilder på hårdvaran tro?
Temps? Överklockning?

Permalänk
Medlem

Saknar bilder på insidan av chassit (både på komponenterna och kabeldragningen på baksidan). Det var riktigt bra spraymålat av artisten men du visar ju inte det du har gjort.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Kul att det äntligen blev klart

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Så den enda "moddning" som gjorts är ett sprayjobb som någon annan gjort?

Killen har ju fått en gratis dator också!

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Killen har ju fått en gratis dator också!

Som han försöker sälja
http://www.techsweden.org/forum/topic/26859-lotr-dator-custom...

Permalänk
Desk Master

@Spidey: vafan:S vågar inte skriva riktigt vad jag tycker här då jag har en egen buildlog och vill inte bli bannad för evigt men sånt här för mitt blod att koka..

Visa signatur