Permalänk
Medlem

i7 4770K, Z97 ATX, 16GB RAM

Hej!

Dags att lägga upp lite saker igen. Den här gången rör det sig om en 4770K med tillhörande moderkort och RAM. Sakerna kan köpas enskilt eller i paket men paket kommer prioriteras då det blir enklare för mig. Affär mellan fyra ögon i Göteborg prioriteras men det ska gå bra att skicka också. Då gäller förskottsbetalning med Swish. Kvitto kan ordnas om det önskas.

Pris efter bud. Håll gärna bud i tråden så blir det lättare för alla!

MSI Z97S SLI Krait Edition
Köpt på Komplett 11/08/2015

Fint moderkort helt i svart och vitt. Jag har kvar originallådan med tillbehör. En pin på USB 3-kontakten är avbruten vilket innebär att en av två front panel USB 3-portar inte fungerar.

Intel Core i7 4770K
Köpt på Komplett 03/02/2014

Originallåda med kylare finns kvar. Processorn är deliddad vilket ger klart förbättrad värmeavledning och därmed mycket lägre temperaturer vid hög last, i synnerhet om den överklockas. Tänk på att det därför behövs kylpasta även under IHS (integrated heat spreader). Var också försiktig vid användning av ledande pasta (exempelvis Liquid Ultra som har fungerat mycket bra för mig) under IHS då piggarna på PCB:n behöver skyddas, exempelvis med icke ledande kylpasta. Den har levt ett halvår under en Noctua NH-U14S och sedan varit vattenkyld. Den gör 4,2GHz i knappt 1,3V och 4,3GHz runt 1,35V. Tänk på att det här mycket väl kan variera efter olika konfigurationer på moderkort, nätaggregat, kylning, minnen osv.

Corsair Vengeance LP 16GB (2x8GB) 1600MHz CL10 DDR3
Köpt på Komplett 03/02/2014

Originalförpackning finns kvar. Det är LP-minnen vilket innebär att de inte är i vägen vid installation av stora luftkylare. De har aldrig överklockats utöver XMP-profil.

Tack för visat intresse!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

bjuder 600+ frakt för moderkortet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vregoff:

bjuder 600+ frakt för moderkortet.

noterat

Permalänk

2000 bjudet för rubbet

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Main;| Antec Sonata III | MSI X38 Diamond | E6750 G0 @ 3,65 | Arctic Cooling Freezer | ASUS EAH4850 | 2x2 Kingston HyperX DDR3 1600 | Vista Ultimate x64 |

Media;| ASUS E35M1-M | E350 @ 1,8 | 2x2 Corsair XMS 1333 | ASUS EAH 5450 | Media Portal 1.2.1 |

Permalänk
Medlem

2100kr+hämtas

Permalänk
Medlem

Bjuder 2300 för allt + frakt

Permalänk
Medlem

bud noterade!

Permalänk
Medlem

sugen på att byta mot ett skylake uppgrade? (typ 3månader gammalt)

Permalänk
Medlem
Skrivet av venomze:

sugen på att byta mot ett skylake uppgrade? (typ 3månader gammalt)

tyvärr inte intresserad av några byten.

Permalänk

Bjuder 2300 och hämtar.

Permalänk
Avstängd

om du är sugen för att jag ska sälja min skylake snart så / 2000+frakt för Cpu+mbo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saftkalaset:

Bjuder 2300 och hämtar.

Skrivet av Teo Demis:

om du är sugen för att jag ska sälja min skylake snart så / 2000+frakt för Cpu+mbo

noterade!

Permalänk
Medlem

1900 för CPU+RAM

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem

Sakerna är nu sålda till @Saftkalaset. Tack för visat intresse!