Modmic, Kylare, minnen, hörlursförstärkare

Permalänk
Medlem

Modmic, Kylare, minnen, hörlursförstärkare

Säljer några bra saker som bara ligger.

Antlion Modmic 4.0 Uni med muteknapp. Några månader gammal med väska och tillbehör. Funkar jättebra, jag behöver den inte längre dock då jag hittade en lösning för mitt mmx-300 som funkar. Nypris 595:- SÅLD!

Thermalright True 140 power, Tornkylare för intel och Amd. Låda finns, en fläkt ingår och jag skickar även med en extra gratis. Orignalkartong med alla tillbehör finns. Nypris 575:-

Hörlursförstärkare, kitmodell byggd av en entusiast. Jag bytte ut denna mot en Project headbox men märker ingen skillnad så den är bra. Nypris 700:-

Kingston HyperX Savage DDR3 2133mhz 2x 8GB kit. De röda. Mycket bra minnen, jag har ett kit i min dator men tyckte att det var overkill med 32GB. Nypris 1499:-

Corsair Dominator DDR3 1600mhz 2x4GB. Svarta, höga. Fungerar bra. Nypris 899:-

Hårddisk Seagate Barracuda green 2TB 64MB,5900 rpm. Funkar. Nypris: 1499:- SÅLD!

Hårddisk Samsung HD204UI 2TB 32 MB, 5900rpm. Funkar Nypris: 1099:- SÅLD!

Cpu samt moderkort 1150. Intel celeron 1832 med kylare och defekt Gigabyte Z87X-UD5H. Fungerar dock utmärkt med vissa förbehåll (då jag haft annons på detta innan och många frågade,Felet är att en pin är av och pga detta funkar inte PCI-E banorna som de ska . Det går att ha ett grafikkort i men inte fler och inga ljudkort funkar. Kortet fungerar dock utmärkt i övrigt och kör man inbyggt grafikkort så är allt hur bra som helst) Det har tio S-ATA platser och superbra inbyggt ljud m.m , kostar nästan 3000:- nytt) Jag har letat som en galning efter en ersättare. Nypris: 3150:-

Chassie Coolermaster Storm scout. Helt och fungerande, svart. Nypris: 719:-

Priser:

Modmic: Såld
Kylare: 350:-
Hörlursförstärkare: 350:-
HyperX 16GB: 700:-
Dominator 8GB: 350:-
Seagate: Såld
Samsung: Såld
Cpu+mobo: 500:-
Chassie: 300:-

Allt finns i Vimmerby. I den mån kartonger finns så medföljer dessa. Ska det skickas så betalar köparen frakten. Paketpris kan ordnas dock inga dunderprutningar då priserna är låga som det är.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Hej. Bjuder 350kr + frakt för modmic.

Mvh

Permalänk
Medlem

400:- + frakt för modmic

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av paketpris+frakt för hårddiskarna.

Visa signatur

Gör mitt bästa för att bemöta alla med respekt och vänlighet. Ha det fint!

Permalänk
Medlem

Pm skickade

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Någon vidare info om hörlursförstärkaren som sådan tex hemsida eller liknande så man kan se lite data om den?

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

Jag har faktiskt letat men kan inte hitta något. Jag kan ge dig den info jag har. Jag köpte den på tradera för fem år sen ihop med ett par Sennheiser HD-515. Killen jag köpte den av hade byggt den själv enligt en ritning på ett Hi-fi forum. Han gav mig en del info om komponenter och sånt men jag kan inget om det och fattade inget. Jag har inte denna info kvar. Jag har använt den med Sennheiser HD-595, Beyerdynamic Dt-770 och Beyerdynamic MMX-300. Jag har testat att köra utan förstärkaren med diverse ljudkort men trots att jag har ett Asus Xonar Essence II så märks det stor skillnad med hörlursförstärkaren. Det är svårt att beskriva det och kanske kan det vara att jag blivit så van vid att ha den så det beror på det. Hur som helst så rent fysiskt så är det en liten sluten metalllåda med en volymratt och stor hörlursutgång på framsidan och Ingång för nätdelen och phono-kontakter in på baksidan samt en strömbrytare, den har en blå lysdiod som lyser på framsidan när den är på. Nätdel ingår givetvis.

Jag bytte nyligen upp mig till en annan hörlursförstärkare, en Project headbox II, som ska vara en riktigt bra liten pryl. Betydligt dyrare var den iallafall men jag märker ingen skillnad på ljudet alls.
Detta är nog all info jag har.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.