min laptop lägger av så fort jag tar ut laddaren vad kan det vara

Permalänk

min laptop lägger av så fort jag tar ut laddaren vad kan det vara

min laptop lägger av så fort jag tar ut laddaren vad kan det vara och den är på 100% snällllla hjälp mig =-(

Permalänk
Medlem

Batteriet om du har tur, moderkortet om du har otur.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

om jag har tur batteriet om jag har otur vad ???? jag döööör kan man fixa det???@Wiczor:

Permalänk
Medlem

Är det batteriet så får man köpa nytt, går det att ta loss utan att skruva isär datorn är det lätt att byta. Om det inte är batteriet så är det moderkortet och då måste du nog lämna in datorn på verkstad. Är det garanti på datorn kan det vara en idé att kontakta återförsäljaren. Tänk dock på att batterier brukar ha kortare garanti än datorn i övrigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tusen tack ,ja det är ett batteri man skruvar loss men ska ta med den till läkaren på fredag då haha tusen tack igen @Wiczor:

Permalänk
Medlem
Skrivet av ellllla73:

Tusen tack ,ja det är ett batteri man skruvar loss men ska ta med den till läkaren på fredag då haha tusen tack igen @Wiczor:

Ingen fara, jag hoppas att det löser sig!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Jag har flyttat tråden till forumets avdelning för frågor om bärbara datorer. Välkommen till SweClockers!

Permalänk

Hade samma problem på en bärbar. Jag tog ut batteriet och sen satte in det igen och då funkade den utan sladd.

Permalänk

Tack va snällla ni är nu ser jag lite hopp igen @Albert:

Permalänk

tusen tack så tacksam för alla svar ni är bäst !@Sarkissati: