Spotify spellistor bara försvann

Permalänk
Medlem

Spotify spellistor bara försvann

Hejsan

När jag startade min dator föratt lyssna på musik så upptäckte jag att min spellista som jag lyssnar på varje dag hade försvunnit. Jag startade om spotify men problemet kvarstod så då loggade jag ut istället och då var alla spellistor försvunna. Samma sak hände på mobilen. Upptäckte ytterligare än sak, iom att mina spellistor hade försvunnit så sökte jag efter min spellista så att jag åtminstånde kunde följa den. Men när jag startade upp spotify idag så hade även den följda spellistan försvunnit och det går inte söka på den heller. Vad kan ha hänt?

Jag loggar alltid in med facebook kontot istället för det vanliga spotify kontot, jag använder spotify på ubuntu 14.04.

Jag försökte skaffa hjälp på spotifys egna forum men av nån konstig anledning så gick det inte att posta inlägget där

Tack på förhand

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 5700X3D / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Spire och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 4x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Corsair Harpoon TGB Pro / TB: Logitech G610 / Ljud: Audio Pro A28 med Focal Cub Gen1/ Skärm: Lenovo Legion Y34WZ-30

Permalänk
Medlem

Märkligt, logga in och kolla om de finns här: https://www.spotify.com/se/account/recover-playlists/

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Märkligt, logga in och kolla om de finns här: https://www.spotify.com/se/account/recover-playlists/

Det funkade tyvärr inte :/ Det stod "Du har inte tagit bort några spellistor" och dem har ju rätt för jag har ju inte tagit bort några.

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 5700X3D / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Spire och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 4x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Corsair Harpoon TGB Pro / TB: Logitech G610 / Ljud: Audio Pro A28 med Focal Cub Gen1/ Skärm: Lenovo Legion Y34WZ-30

Permalänk
Inaktiv

Maila spotify och fråga, de svarar snabbt

Permalänk
Medlem

Ditt konto har inte blivit kapat, mitt blev det för något år sedan.
Det roliga var att han som hade mitt konto kopplade sitt Facebook-konto till spotify så det var inte svårt att se vem det var (han bytte aldrig lösenord på spotify så vi körde samtidigt) =P

Men iaf. så tog han bort en massa listor för mig.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon81912:

Maila spotify och fråga, de svarar snabbt

Ah jag får ta och göra det ,tack för tipset jag hade nog inte kommit på det själv

Skrivet av Fuuza:

Ditt konto har inte blivit kapat, mitt blev det för något år sedan.
Det roliga var att han som hade mitt konto kopplade sitt Facebook-konto till spotify så det var inte svårt att se vem det var (han bytte aldrig lösenord på spotify så vi körde samtidigt) =P

Men iaf. så tog han bort en massa listor för mig.

Oj det var synd, jobbigt att samla på sig alla låtar igen Hoppas du kunde återställa dem

Visa signatur