SÄLJES! Skärm,datormus,externt ljudkort

Permalänk
Medlem

SÄLJES! Skärm,datormus,externt ljudkort

Hejsan har lite dator saker jag vill bli av med, för har gjort en uppgradering eller inte behöver det längre!

Har en benQ xl2411 i bra skick, kablar finns, men ingen kartong eller manual.
1500kr eller bud!

Har en Logitech G600 MMO vit i fungerade skick, enda orsaken jag bytte ut den musen var för jag inte gillade knapparna vid tummen.
300kr eller bud!

Har en asus xonar u7 och jag bytte ut den mot ett internt ljudkort.
400kr eller bud!

Har även en Logitech c920 som inte används men fungerar bra
400kr eller bud!

Sakerna har 1-3år på sig.

Helst vill jag skicka allt i samma kartong blir enklast men om man vill bara ha något av dessa separerat så fungerar det nog också!

Köparen betalar frakt och väljer fraktsätt eller avhämtning!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

150+ frakt för asus xonar u7

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

Bjuder 250 kr + frakt för Xonar U7!

Vilket ljudkort bytte du ut den mot? Hör du någon skillnad i kvalité mellan det nya och Xonar U7?

Några problem med brus på både hörlursutgången och micingången?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Icte: Bytte till en Creative Sound Blaster Zx.

Det var inte jätte stor skillnad men creative var lite bättre!

Nej har inte haft några problem med det

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmyEdh:

@Icte: Bytte till en Creative Sound Blaster Zx.

Det var inte jätte stor skillnad men creative var lite bättre!

Nej har inte haft några problem med det

På vilket sätt var det lite bättre om man får fråga?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Icte: Tyckte bättre om creatives inställningar och att den var intern

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmyEdh:

@Icte: Tyckte bättre om creatives inställningar och att den var intern

Jahaa, men ljudmässigt är det i princip samma då eller?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Jahaa, men ljudmässigt är det i princip samma då eller?

Väldigt snarlikt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

350 + frakt för Ljudkortet, har du haft det med windows 10? Såg någon i nån review som haft lite problem med det

Permalänk
Medlem

@Salle94: Tror jag har haft det inte helt hundra! Vad var det för problem då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Salle94:

350 + frakt för Ljudkortet, har du haft det med windows 10? Såg någon i nån review som haft lite problem med det

Skrivet av JimmyEdh:

@Salle94: Tror jag har haft det inte helt hundra! Vad var det för problem då?

Läst om detta också - strul med drivrutiner från ASUS sida som inte helt (eller alls) är optimerade för Windows 10. Frågan är om de kommer lösa problemet eller ej.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Icte: Om jag kommer ihåg rätt så hade jag inga problem som sagt

Permalänk
Medlem

Finns c920 kvar?
300kr inkl frakt?

Visa signatur

2600k || AsRock Z77 Pro4 || Corsair Vengance 1600mhz 2x4gb || PALIT JetStream 780 || Corsair H100i ||

Permalänk
Medlem

@JimmyEdh: Finns skärmen kvar? Är det några problem med den (döda pixlar, mycket bleed etc.)?

Verkar förresten som att det finns två olika BenQ XL2411, vilken har du? (Jämförelse mellan de båda på prisjakt)

Ska kolla med mina föräldrar imorgon senare idag om de kan hjälpa med transport vid ett köp.

Visa signatur

CPU: i7 2600k@4.4GHz, RAM: 16GB DDR3@1600MHz, Mobo: MSI Z68A-GD55 (G3), Lagring: 250GB Samsung SSD 850 EVO + 1TB WD blue HDD, Grafikkort: EVGA FTW 1070 (GPU@2113MHz, vRAM@8930MHz)

Skärm 1: Asus PG279Q, Skärm 2: Asus VE228, Tangentbord 1: Corsair K95 RGB (Cherry MX Blue), Tangentbord 2: Teensy 3.2 och dioder ihoplött på 3 mm rostfritt (Outemu Ice Light Purple), Mus: Corsair Scimitar

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlygarStenen:

@JimmyEdh: Finns skärmen kvar? Är det några problem med den (döda pixlar, mycket bleed etc.)?

Verkar förresten som att det finns två olika BenQ XL2411, vilken har du? (Jämförelse mellan de båda på prisjakt)

Ska kolla med mina föräldrar imorgon senare idag om de kan hjälpa med transport vid ett köp.

Den är såld (:

Skickades från m.sweclockers.com