HTC Vive - När kan man beställa hos er ?

Permalänk
Livsnjutare 😎

HTC Vive - När kan man beställa hos er ?

Hej Inet!

Har ni fått ett bekräftat datum från HTC gällande Vive -headset'en om när ni kan ha dem i lager för oss konsumenter att köpa?
Nu när de sagt rakt ut "ships in 2-3 days", borde väl även ni som ÅF fått mer cement i hinken gällande datum etc...

Kan väl beställa via HTC själva, men vill helst ha en lokal ÅF då det helt enkelt känns tryggare, och jag är nöjd mer er.

MVH

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Inet
Skrivet av andreas_dock:

Hej Inet!

Har ni fått ett bekräftat datum från HTC gällande Vive -headset'en om när ni kan ha dem i lager för oss konsumenter att köpa?
Nu när de sagt rakt ut "ships in 2-3 days", borde väl även ni som ÅF fått mer cement i hinken gällande datum etc...

Kan väl beställa via HTC själva, men vill helst ha en lokal ÅF då det helt enkelt känns tryggare, och jag är nöjd mer er.

MVH

Som det ser ut nu så kommer vi ha positivt lagersaldo den 23/6. Lägger du en förbeställning redan idag så finns det en chans att du får ditt exemplar tidigare.

Varför jag skriver "som det ser ut nu" är för att det alltid finns en risk att hela första leveransen förbokas så är ju alltid svårt att ge garantier. Men kollar vi på hur försäljningen har varit fram till nu så ska det vara grönt lagersaldo den 23/6 som sagt.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Inet:

Som det ser ut nu så kommer vi ha positivt lagersaldo den 23/6. Lägger du en förbeställning redan idag så finns det en chans att du får ditt exemplar tidigare.

Varför jag skriver "som det ser ut nu" är för att det alltid finns en risk att hela första leveransen förbokas så är ju alltid svårt att ge garantier. Men kollar vi på hur försäljningen har varit fram till nu så ska det vara grönt lagersaldo den 23/6 som sagt.

Hej!

Denna informationen tackar jag för!
Då gör jag en beställning och håller tummarna för snabb leverans!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Inet
Skrivet av andreas_dock:

Hej!

Denna informationen tackar jag för!
Då gör jag en beställning och håller tummarna för snabb leverans!

Yey! Vi också!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Inet:

Yey! Vi också!

Att det står "Lagerstatus: Idag" på hemsidan skall man inte våga tro på då?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Yey! Vi också!

Undrar också om detta. Beställde denna produkt den nionde och då stod det att varan skulle skickas den 21:a. Nu, idag den 16:e, stod det att den skulle skickas "idag" men nu på eftermiddagen står det "skickas om 1 dag"...

Vad är det som händer? :s

Permalänk
Inet
Skrivet av andreas_dock:

Att det står "Lagerstatus: Idag" på hemsidan skall man inte våga tro på då?

Skrivet av zewalrus:

Undrar också om detta. Beställde denna produkt den nionde och då stod det att varan skulle skickas den 21:a. Nu, idag den 16:e, stod det att den skulle skickas "idag" men nu på eftermiddagen står det "skickas om 1 dag"...

Vad är det som händer? :s

Det kommer småleveranser till och från som nu direkt går ut till förbokningar. Just nu med HTC Vive så är det mycket bokningar samt att det också är många avbokningar så det blir helt enkelt lite stökigt med datumen på hemsidan. Datumet som visas på webben är preliminärt det datumet som vi kommer ha förväntat positivt lagersaldo.

Återigen så beräknar vi att få lite större leveranser så vi kommer ha grönt lagersaldo den 23/6 men har du en beställning som redan ligger så finns det chanser att du har det något tidigare

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Inet:

Det kommer småleveranser till och från som nu direkt går ut till förbokningar. Just nu med HTC Vive så är det mycket bokningar samt att det också är många avbokningar så det blir helt enkelt lite stökigt med datumen på hemsidan. Datumet som visas på webben är preliminärt det datumet som vi kommer ha förväntat positivt lagersaldo.

Återigen så beräknar vi att få lite större leveranser så vi kommer ha grönt lagersaldo den 23/6 men har du en beställning som redan ligger så finns det chanser att du har det något tidigare

Tack!
Kanonbra förklarat varför det ser ut som det gör

Då återgår vi till hålla-tummar-läget.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Det kommer småleveranser till och från som nu direkt går ut till förbokningar. Just nu med HTC Vive så är det mycket bokningar samt att det också är många avbokningar så det blir helt enkelt lite stökigt med datumen på hemsidan. Datumet som visas på webben är preliminärt det datumet som vi kommer ha förväntat positivt lagersaldo.

Återigen så beräknar vi att få lite större leveranser så vi kommer ha grönt lagersaldo den 23/6 men har du en beställning som redan ligger så finns det chanser att du har det något tidigare

Jag hade en till fråga om detta...

När det står

"Webblager: skickas idag"

Menar ni då att varan skickas till era varuhus den dagen eller att varan skickas ut till kunder den dagen? Ville veta detta eftersom som har redan förbeställt varan och kan inte vänta tills jag får den

Tack så mycket!

Permalänk
Inet

Lägesrapport!

Vi har fått bekräftat att vår större leverans är på ingång och senast nu på torsdag har alla förbokningar gått iväg samt att vi räknar med att ha grönt lagersaldo!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet

Då har det landat och vi har på lager!

www.inet.se/vr

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Inet:

Då har det landat och vi har på lager!

www.inet.se/vr

HTC Vive

Jag fick avbeställa min order pga. lite privata omständigheter, men nu är jag på banan igen!
.. Dock så är ju ert lagersaldo 0 igen och på hemsidan står det "3 dagar".

När har ni nästa större leverans ?
Beställer jag på måndag den 4'e Juli - när kan då headset'et tänkas skickas från er ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Inet
Skrivet av andreas_dock:

HTC Vive

Jag fick avbeställa min order pga. lite privata omständigheter, men nu är jag på banan igen!
.. Dock så är ju ert lagersaldo 0 igen och på hemsidan står det "3 dagar".

När har ni nästa större leverans ?
Beställer jag på måndag den 4'e Juli - när kan då headset'et tänkas skickas från er ?

Om allt går som det ska så landar en större leverans imorgon! Med lite tur så går en order iväg samma dag men är svårt att garantera för beror på när leveransen faktiskt landar om det hinner levereras in i tid.

Kortfattat; lägger du en beställning idag så bör du ha din Vive innan helgen!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Inet:

Om allt går som det ska så landar en större leverans imorgon! Med lite tur så går en order iväg samma dag men är svårt att garantera för beror på när leveransen faktiskt landar om det hinner levereras in i tid.

Kortfattat; lägger du en beställning idag så bör du ha din Vive innan helgen!

Ok!, tack för info iaf! (hjälper nog någon annan i detta fallet)

.. jag åkte till El-Giganten istället då de hade dem på lager.
Så sorry, ni får nästa affär

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •