säljes nytt Corsair AX 860i, 860W PSU..Nytt Fractal Design Define R4 Black Pearl

Permalänk
Medlem

säljes nytt Corsair AX 860i, 860W PSU..Nytt Fractal Design Define R4 Black Pearl

Säljer min nya burk och PSU, därför att han som lovade hjälpa mig att montera min PC och konfigurera med win 7 pro, inte längre har tid, då han börjat jobba fulltid.
PSU är monterat i chassit.

Corsair AX 860i, 860W PSU

Fractal Design Define R4 Black Pearl

OBS
Endast avhämtning

Som det ser ut nu så har jag två val.

Första valet är det bästa och det är om någon som är hågad att hjälpa mig att bygga ihop min PC.
Alla komponenter är helt nya, sånär som mit grafikkort HD 7970 OC (fungerar perfekt)

i7 6700K
32 GB DDR4 minne
Valbart moderkort, som jag köper, efter överenskommelse
SSD 250 GB testad OK
ett antal 3 TB diskar( begagnade).OK
jag betalar för jobbet

Allternativ 2 är att köpa en helt ny dator av t.ex Komplet med tre års garanti.
Men då får jag delar liggandes som jag inte behöver, typ SSD.

Men får jag hyfsta betalt för min burk och PSU så får det bli Färdigbyggd dator

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Hawk

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jo ja vet att det blev lite rörigt, men jag har satt in en förfrågan på den sidan också, hjälp med att bygga PC

Hjälp önskas

Visa signatur

Hawk

Permalänk
Medlem

Det var ju synd du bor så pass långt bort...
Hade annars med glädje hjälp dig få ihop datorn såklart

Kanske kan va intresserad av hela, men avvaktar hellre och ser om någon "Vänlig" själ hjälper dig få ihop den istället

Lycka till!

Permalänk

Vet inte om man kan lämna in delarna till Inet annars och låta dem montera? Eller kanske bara gäller om man köper delar där.

Permalänk

Måste finnas någon som kan hjälpa dig. Om du kanske är beredd på att köra en bit så borde det finnas någon snäll själ som hjälper dig.
Tyvärr bor jag i norra Skåne annars hade jag hjälpt dig.

Annars kolla videor på hur man bygger det är lättare än du kanske tror.

Hoppas det löser sig du sitter på bra komponenter.

Permalänk

Jag råkar bo i Mölndal för tillfället, vill väl tro att jag är ganska hyfsad på att slänga ihop en dator. Asus och MSI har ju iaf trott det tidigare så hur fel kan det bli...

Hade ju iof velat buda på 6700k men sak samma, hör av dig till mig om du är sugen på lite hjälp.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Kan hjälpa dig med ditt bygge. Kan installera ett nytt äkta Win 10 Pro innan den 29 juli. Har byggt hundratals datorer. PM:a mig. Bor i Gbg.

Hälsar

Eric

Visa signatur

Phanteks Chassi, Seasonic 800W, ASUS Prime Z690-A, Intel i5 12600K 4,9 GHz, 32 Gb RAM G.Skill Trident z5 DDR 5 5600 Ghz 2 x 16 Gb (cl 36 1.2 V), Noctua NH-U12A, ASUS GTX 2070 Super 8 Gb, SSD Samsung 980 1tb, Western Digital Caviar Red 2TB

Permalänk

hur mycket vill du ha för psu? skulle du kunna skilja dig från den för sådär 600-700kr?
är i desperat jakt på en psu över 800w
mvh/Sigge