Bose Qc25 + BTunes (Gör hörlurar trådlösa)

Permalänk
Medlem

Bose Qc25 + BTunes (Gör hörlurar trådlösa)

Hej!

Har skaffat ett par Qc35 så tänkte sälja mina Qc25 + BTunes.

Här finns lite information om BTunes: http://thebtunes.com/
Här är länk till Qc25: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3212677

Jag hade tänkt mig 1500:- för Qc25 och 500:- för BTunes.

Hämtas helst i Göteborg men kan skickas, då betalar köpare frakt på 100:-. BTunes kan jag skicka i vadderat kuvert för 20:-.

Har kartong och digitalt kvitto till Qc25 är osäker på om jag har kvar kartongen till BTunes, men digitalt kvitto finns!

Om fler är intresserade så kan ni lägga bud i tråden. Priserna jag angivit ovan är startbuden i så fall.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Undrar bara lite hur BTunes fungerar? Påverkas kvaliten något och hur är micen? Har kollat på en sådan lösning själv.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Snyggt med BTunes !
Visste inte att det fanns, men riktigt snygg lösning istället för min (se mitt galleri)

Skall fundera på BTunes -pluggen...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Undrar bara lite hur BTunes fungerar? Påverkas kvaliten något och hur är micen? Har kollat på en sådan lösning själv.

Kvalitén påverkas såklart, jag är dock väldigt kräsen och tycker den lilla förlusten man får i ljudkvalité helt klart är värt för att få lurarna trådlösa.

EDIT: Glömde svara på mikrofonfrågan, den är som de flesta andra mikrofoner i trådlösa hörlurar. Alltså helt OK men inte fantastisk

Skrivet av andreas_dock:

Snyggt med BTunes !
Visste inte att det fanns, men riktigt snygg lösning istället för min (se mitt galleri)

Skall fundera på BTunes -pluggen...

Japp, jag har varit riktigt nöjd med lösningen! Gör så!

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på BTunes. Jag är dock bara i Gbg torsdag fm (eller mja, jag landar kvällen innan på Landvetter 22.20 enligt tabell vilket på flygplanstid betyder midnatt). Sen far jag iväg på resa uppåt i landet.

PMa mig var du bor i Gbg så får vi se om jag kan lösa upphämtning på torsdag, annars, hur sugen är du på att posta till London - där jag råkar bo för tillfället?

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk

@zyberzero: Tänk på att hörlurarna ska ha EN stycket 3.5mm eller 2.5mm ingång (inte utgång). Vad jag klurat ut så fungerar det tex inte med Onkoy ES-FC300R som har två sådana här kablar:

Eller hörlurar med fast kabel. Rätta mig om jag har fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av delete_home_end:

@zyberzero: Tänk på att hörlurarna ska ha EN stycket 3.5mm eller 2.5mm ingång (inte utgång). Vad jag klurat ut så fungerar det tex inte med Onkoy ES-FC300R som har två sådana här kablar:

http://cdn2.expertreviews.co.uk/sites/expertreviews/files/styles/insert_main_image/public/images/dir_388/er_photo_194089.jpg?itok=pCHnqK1o

Eller hörlurar med fast kabel. Rätta mig om jag har fel.

Tack, men jag har redan ett par QC25or som jag tänkte använda den till

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Medlem

BTunes är såld till zyberzero!

Permalänk
Medlem

Har du kvar lurarna, är det till iPhone eller android?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbizzn:

Har du kvar lurarna, är det till iPhone eller android?

Hej, de är sålda!