Dell U3415W, Asus ROG SWIFT PG278Q, 2x GTX 780Ti Reference.

Permalänk
Medlem

Dell U3415W, Asus ROG SWIFT PG278Q, 2x GTX 780Ti Reference.

Hej, jag har flyttat och har ej längre plats för mina fina skärmar och har därför fått nedgradera till en enda skärm som ska funka för både jobb och spel. Jag har tidigare använt min Dell U3415W(UltraWide 34" 21:9 3440x1440 upplösning) till arbete och min Rog Swift 144hz PG278Q(27" 16:9 2560x1440 upplösning, G-sync) till spel och varit supernöjd med båda dessa.
När jag väl hittade en skärm som kunde ersätta både Swiften för gaming och Dellen för ultrabreda produktiviteten så drog pixlarna iväg lite och jag kan inte längre spela allt i Ultra och måste (måste...) därför uppgradera även på GPU-sidan, därför säljes även mina två trotjänare som jobbat sida vid sida i SLI, skickar även med bryggan om det är så att någon vill köpa båda tillsammans, det är alltså två stycken GTX 780 Ti i Referensutförande. Dessa har aldrig varit överklockade.

Till Dell-skärmen medföljer ingen Displayportsladd(Finns för dryga hundringen i valfri elektronikaffär), jag har endast använt den till min Mac med minisplayport och nu när jag kollade igenom allt så kunde jag inte hitta Displayportsladden.

Till Swiften medföljer en displayportsladd.

Jag vill inte sälja någon av skärmarna för under 3500:-, men buda på därifrån.
På grafikkorten är det bara att buda loss, tänker mig att dessa kanske går för 1000:-/st?

Korten kan jag KANSKE skicka, men skärmarna vill jag att hämtas upp i Stockholm. Allting finns att testa på plats om ni skulle vara oroliga för skador eller så, även grafikkorten. Skärmarna är lite över ett år gamla båda två.

Jag har inte skrivit jättemycket om skärmarna för jag tänker mig att det inte finns någon större mening med att jag ska skriva om hur mycket jag gillar dom och hur tråkigt det är för mig att behöva sälja dom etcetc, är det någon info ni vill ha så Googla och kolla recensioner, sök på Youtube etc, så får ni det objektivt sett istället för säljsnack.

Jag kan däremot säga att jag inte haft några som helst problem med någon av skärmarna, Gsync har funkat problemfritt i alla spel jag provat med Swiften etc.

Hälsningar, David Karlsson
070 619 46 42 (Helst SMS om ni måste höra av er på telefon, men kommer givetvis svara om ni ringer)

STATUS:
Asus ROG Swift 144Hz: SÅLD!

Ledande bud på GPU'erna: 2400kr + Frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Helt omöjligt att skicka skärmarna?

Permalänk
Medlem

2000kr + frakt för korten

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem
Skrivet av andenn91:

Helt omöjligt att skicka skärmarna?

Det är väldigt mycket jobb att fixa låda, ta sig till posten och sedan behöva stå för att grejerna håller under resan och så vidare..
Får jag inga andra intressenter så kan vi såklart fixa något men det är besvär jag helst slipper som du kanske förstår.

Skrivet av BadNewsBrod:

2000kr + frakt för korten

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av careface:

Det är väldigt mycket jobb att fixa låda, ta sig till posten och sedan behöva stå för att grejerna håller under resan och så vidare..
Får jag inga andra intressenter så kan vi såklart fixa något men det är besvär jag helst slipper som du kanske förstår.

Noterat!

Okej jag avvaktar då 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av andenn91:

Okej jag avvaktar då 😊

Vilken är det du är intresserad av och vad hade du tänkt dig för pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av careface:

Vilken är det du är intresserad av och vad hade du tänkt dig för pris?

Startbudet på 3500 på pg278

Permalänk

tja! Jag bjuder 2200:- + frakt för 2 X gpu!

Permalänk

Dellen är välvd, om jag förstått det rätt?

Visa signatur

Asus Gog Gl702 VM 16 gb ram, 500 gb 960 pro evo ssd, 1060 g gb

Permalänk
Medlem

2300kr+frakt för korten

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem
Skrivet av andenn91:

Startbudet på 3500 på pg278

Det ligger bud på 4000:- plus hämtning på den nu tyvärr.
Alla bud på korten är noterade!

Permalänk
Medlem
Skrivet av timpaatkins:

Dellen är välvd, om jag förstått det rätt?

Stämmer bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BadNewsBrod:

2300kr+frakt för korten

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat, du är i ledning.

Permalänk
Medlem

Det är en användare som vill köpa en av skärmarna på avhämtning redan idag och han har då lagt 4500:- för den ultrabreda och 4200 för swiften, kommer det inte högre bud på dessa under dagen så kommer någon av dem att säljas till honom ikväll.

Permalänk
Medlem

Update: högsta bud är nu 4800:- för Dellskärmen. Den försvinner ikväll om det inte trillar in högre bud.

Permalänk
Medlem

4300kr för Asus-skärmen.
Orkar dock inte åka till södra sidan ikväll, men kan tänka mig hämta idag efter jobb alt imorgon efter jobb.
Hur ser du på saken?

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robban75:

4300kr för Asus-skärmen.
Orkar dock inte åka till södra sidan ikväll, men kan tänka mig hämta idag efter jobb alt imorgon efter jobb.
Hur ser du på saken?

Jag är på jobbet tills 18 ikväll då vår anonyma Dell-köpare ville komma och hämta skärmen.
Imorgon funkar för mig. Hade hoppats på att få lite mer för den då nya skärmen kostade multum, haha, men trillar det inte in några fler bud så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av careface:

Jag är på jobbet tills 18 ikväll då vår anonyma Dell-köpare ville komma och hämta skärmen.
Imorgon funkar för mig. Hade hoppats på att få lite mer för den då nya skärmen kostade multum, haha, men trillar det inte in några fler bud så.

Jag förstår det! Just nu börjar det trilla in nya serier med liknande skärmar för någon tusenlapp till bara, då med garanti och annan paneltyp.
Hur som, det är i slutändan givetvis upp till dig hur du önskar göra med försäljningen.

Några enkla frågor bara.
Inköpt och tillverkad, när?
Kvitto kvar?
Skick på skärmen (utvändigt som funktion)?
När stänger du budgivningen? Kan givetvis swisha över en summa för att påvisa att jag är seriös.
Vilken sida av Stockholm jobbar du på? Har du möjlighet att ta med dig skärmen till jobbet? Skulle ev kunna underlätta en ev affär imorgon.

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robban75:

Jag förstår det! Just nu börjar det trilla in nya serier med liknande skärmar för någon tusenlapp till bara, då med garanti och annan paneltyp.
Hur som, det är i slutändan givetvis upp till dig hur du önskar göra med försäljningen.

Några enkla frågor bara.
Inköpt och tillverkad, när?
Kvitto kvar?
Skick på skärmen (utvändigt som funktion)?
När stänger du budgivningen? Kan givetvis swisha över en summa för att påvisa att jag är seriös.
Vilken sida av Stockholm jobbar du på? Har du möjlighet att ta med dig skärmen till jobbet? Skulle ev kunna underlätta en ev affär imorgon.

Minns inte exakt datum, men kan tänka mig att det var runt Mars 2016, men det kan ha varit något tidigare. Kvitto för Asus-skärmen finns. Den är utan repor och annat. Inga döda pixlar eller så heller. Tillverkad har jag ingen aning om, haha, men inte alltför lång innan jag köpte den hoppas jag?
Jag vill bli av med den snabbt, så stänger den väl när den som har högst bud, just nu du, kommer och hämtar den.

Nej, jag kommer inte åka med skärmen på bussen!
Jobbar vid Sankt Eriksplan.
Är 98% säker på att jag har kvittot men måste dubbelkolla när jag kommer hem. Då kan jag även skriva serienummer och inköpsdatum om det är viktig information. Jag är ganska säker på att det är ett års garanti kvar. Så om något skulle gå fel med den efter köpet så är det lugnt. Jag har inte haft några problem alls själv.

Edit: Precis som jag skrev i artikeln så kan du få se skärmen på plats för att avgöra om det är något fel med den invändigt, men den är inte inkopplad i datorn nu så du får säga till på förhand i sådana fall. Utvändigt är den i nyskick. Det är till och med plast kvar på vissa ställen av baksidan. Om jag nu inte tog bort den när jag såg att den var kvar, men om jag gjorde det så var det för typ två dagar sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av careface:

Minns inte exakt datum, men kan tänka mig att det var runt Mars 2016, men det kan ha varit något tidigare. Kvitto för Asus-skärmen finns. Den är utan repor och annat. Inga döda pixlar eller så heller. Tillverkad har jag ingen aning om, haha, men inte alltför lång innan jag köpte den hoppas jag?
Jag vill bli av med den snabbt, så stänger den väl när den som har högst bud, just nu du, kommer och hämtar den.

Nej, jag kommer inte åka med skärmen på bussen!
Jobbar vid Sankt Eriksplan.
Är 98% säker på att jag har kvittot men måste dubbelkolla när jag kommer hem. Då kan jag även skriva serienummer och inköpsdatum om det är viktig information. Jag är ganska säker på att det är ett års garanti kvar. Så om något skulle gå fel med den efter köpet så är det lugnt. Jag har inte haft några problem alls själv.

Edit: Precis som jag skrev i artikeln så kan du få se skärmen på plats för att avgöra om det är något fel med den invändigt, men den är inte inkopplad i datorn nu så du får säga till på förhand i sådana fall. Utvändigt är den i nyskick. Det är till och med plast kvar på vissa ställen av baksidan. Om jag nu inte tog bort den när jag såg att den var kvar, men om jag gjorde det så var det för typ två dagar sedan.

Haha, klart som f du inte ska ta med skärmen på bussen, jag hämtar!

Överbelasta dig själv inte med serienummer, visning osv. Jag litar på dig. Skulle det vara något tar vi det där ifrån och löser det. Vi kommer ändå ha varandras uppgifter efter lite Swishande.

Är du hemma kl. 1800 varje dag? Lite dålig tid för mig med tanke på köer och dylikt.
Hur som, vi löser detta på något bra sätt!

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robban75:

Haha, klart som f du inte ska ta med skärmen på bussen, jag hämtar!

Överbelasta dig själv inte med serienummer, visning osv. Jag litar på dig. Skulle det vara något tar vi det där ifrån och löser det. Vi kommer ändå ha varandras uppgifter efter lite Swishande.

Är du hemma kl. 1800 varje dag? Lite dålig tid för mig med tanke på köer och dylikt.
Hur som, vi löser detta på något bra sätt!

Du kommer även ha min adress. 😂

Permalänk
Medlem

4500 för Asus, hämtar

Permalänk

2400+frakt för 2xgpu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peterpeterr:

2400+frakt för 2xgpu

Högst bud hittills.
Noterat!

Permalänk
Medlem

Mitt bud stannar på 2300kr, hör av dig om du inte får det sålt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem

Nu är båda skärmarna sålda.