WoW Burning Crusade Collectors *Oanvänt*

Permalänk
Medlem

WoW Burning Crusade Collectors *Oanvänt*

Tjena! Säljer nu mitt oanvända Burning Crusade Collectors, Då den stog som demoex i butiken så sitter där ingen plast kvar, men själva cd-nyckeln är oanvänd.

Pris: Bud!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan tänkas lägga ett bud på 500:- + frakt (eller om du har vägarna förbi Göteborg) om det är så att allting finns kvar i lådan oanvänt så som alla pets etc.

MVH
jensen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensen.:

Kan tänkas lägga ett bud på 500:- + frakt (eller om du har vägarna förbi Göteborg) om det är så att allting finns kvar i lådan oanvänt så som alla pets etc.

MVH
jensen.

Ja, Allt finns kvar intakt. I Burning crusade lådan fanns inga lootcards än, In game pet fås alltså igenom aktivering av CDkey.

Permalänk
Medlem

Bjuder 600kr

Permalänk
Inaktiv

Contents?

Skrivet av Dynalei1:

Ja, Allt finns kvar intakt. I Burning crusade lådan fanns inga lootcards än, In game pet fås alltså igenom aktivering av CDkey.

Skulle det vara mycket begärt att få se en bild med alla contents från boxen innan man lägger ett bud?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon244184:

Skulle det vara mycket begärt att få se en bild med alla contents från boxen innan man lägger ett bud?

Eftersom lådan av allt att döma är inplastad så torde det tanka värdet på boxen till 3-400kr

Bara att googla på standard innehåll.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mini-ryttge:

Eftersom lådan av allt att döma är inplastad så torde det tanka värdet på boxen till 3-400kr

Bara att googla på standard innehåll.

Du läste inte annons texten alls eller hur? Det är ett DEMO-EX från butik och står klart och tydligt där att plasten INTE sitter kvar.

Därav vill jag försäkra mig om att allt faktiskt finns kvar däri innan jag lägger något bud.

Permalänk
Medlem

Kompletering

Javisst kan jag ordna bild på innehållet, gör detta såfort jag har möjlighet!

Sedan så ligger det ju redan ett bud på 500. Budgivning funkar som såhär att man bjuder över förra budet..;)

Permalänk
Medlem

Bjuder 700, när är det tänkt att avsluta budgivning?

Permalänk
Medlem

Budgivning avslutas den 24e, nu på fredag!

Budet ligger på 800 svenska enkronor!

Typo