Byta Gigabyte G1 Gaming gtx 970 mot ett amd r9 390/290X

Permalänk

Byta Gigabyte G1 Gaming gtx 970 mot ett amd r9 390/290X

Tjanare är på jakt efter någon som skulle vilja byta sitt amd r9 390 alternativt ett 290X mot mitt Gigabyte G1 Gaming gtx 970. Kortet funkar fint och har gjort sedan jag köpte det för ca 1.5 år sen.

Anledningen till varför jag vill byta är för att jag införskaffat mig en freesync monitor och skulle vilja utnyttja just freesyncen.

Ser helst att bytet sker mellan 4 ögon men kan överväga att vi gör ett "skick byte" också.

Om ni har övriga frågor angående grafikkortet är det bara att skriva i tråden eller skicka ett PM.

Kortet sitter just nu i min dator och har inte riktigt lust att plocka ut det i onödan. Så fixar bilder om det blir tal om ett byte.

OBS Vill inte sälja kortet utan är endast intresserad av ett byte till ett amd kort i samma prestanda klass som ett gtx 970.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk
Medlem

Jag har ett Asus R9 290X Strix om du fortfarande är intresserad av att byta. Finnes i Västerås.

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk

Tjena!

Ber om ursäkt att jag inte svarade på ditt meddelande till mig angående byte.

Har som sagt ett R9 390 8GB och sugen på Nvidia då jag hatar AMD
Har en freesync skärm men jag antar att jag ändå kan nyttja 144hz med nvidia kortet?
Dålig på sånt där

Permalänk

Jag har ett AMD XFX 290 (utan X) med en riktig grym Arctic Accelero Xtreme IV. Skulle jättegärna byta mot dit 970 då jag behöver ett kort med en mindre kylare då jag vill gå tillbaka till ITX-chassi. Intresserad?

EDIT: Stryk det förresten, ditt kort är för långt för de chassit jag tittar på. Det är om du skulle vilja köpa mitt kort isf.

Visa signatur

---Under uppbyggnad----

Permalänk

finns det kvar?

Har ett Asus Strix r9 380 4gb.

Bor oxå i västerås

MVH

Permalänk
Medlem
Skrivet av DjoDjimbo:

Tjena!

Ber om ursäkt att jag inte svarade på ditt meddelande till mig angående byte.

Har som sagt ett R9 390 8GB och sugen på Nvidia då jag hatar AMD
Har en freesync skärm men jag antar att jag ändå kan nyttja 144hz med nvidia kortet?
Dålig på sånt där

Hej

Jag har ett msi gtx960 limited edition och letar efter en r9 390 eller r9 380.

Är du intereserad att byta.

/doogel

Skickades från m.sweclockers.com