Ptja, lyckades ju inte hjälpa dig men ok, ingen fara Nä, kortet tror jag knappast det är fel på så skit i det. Uppenbarligen någon mjukvara som antagligen uppdaterar sig själv som ställt till det. Du kan ju hålla utkik i forum eller liknande för tillverkaren av kortet och se om det är andra som har samma eller liknande problem. Kanske kommer, eller redan finns någon ny biosrevision för kortet. Kan ju vara värt att se över om det finns någon ny biosversion för modermodemet också.
Du kom med bra förslag iallafall! Jag har letat runt på forum men har inte hittat något. Men kommer fortfarande hålla utkik, förhoppningsvis hittar jag något som är intressant!
Jo precis. Men han har ju gjort en ren installation redan och med faktumet att det hände plötsligt och slutade fungera i Win 10 sedan dess så borde det vara någon funktion som hade med Win 10 att göra slutade fungera.
Eller så är det helt enkelt som sagt drivrutin/bios, att pröva en äldre nvidia rutin är väll värt ett förösk?
Mvh.
Skickades från m.sweclockers.com
Jag provade ett gäng äldre nvidia drivrutiner, men det hjälpte inte tyvärr. Då rensa jag alltid det befintliga drivrutinerna med DDU. Om någon funktion i windows 10 sluta fungera så är det märkligt att det inte börjar fungera efter en ren ominstallation av 10an. Men jag vet inte.