HIFI Hörlurar AKG K7XX (Massdrop)

Permalänk
Medlem

HIFI Hörlurar AKG K7XX (Massdrop)

Har haft ett par AKG K7XX'or ett längre tag nu, och jag hade tänkt sälja. Efter att ha börja sitta mer och mer på live streams och sitta i konversationer med andra människor börjar jag att få problem, dessa lurar har ett väldigt "krispigt" ljud, så de är perfekta om du ska mixa musik eller liknande är de perfekta (något som jag inte direkt gjorde, jag gillar bara välljud då jag lyssnar på musik). Men som sagt väldigt krispigt ljud.

Jag har från köp direkt ur lådan haft ett kabelbrott på anslutningskabeln, det kommer kosta ~350 kronor för en ny kabel + frakt om man beställer en ny från thomann, så räkna med att lägga ut 2000:- totalt (om du inte kan acceptera att du måste slänga lite med kabeln ibland).

Kan lägga upp fler bilder om något specifikt önskas.

Skicka ett meddelande om du är intresserad, upphämtning kan diskuteras/arrangeras nära/i Piteå.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Oh glorious cheeseburger… we bow to thee. The secrets of the universe are between the buns..."
"All my farts come straight from hell, you're already dead if you notice a smell"

Permalänk

Tjaa! Har ett par jag med men gillar dom skarpt till både musik&spel. Balanserad bas och klart ljud. Vad matar du dina med? Moderkortet eller kör du på någon DAC/AMP?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hypnotize91:

Tjaa! Har ett par jag med men gillar dom skarpt till både musik&spel. Balanserad bas och klart ljud. Vad matar du dina med? Moderkortet eller kör du på någon DAC/AMP?

Kör oftast genom ett ganska kallt noname audio interface när jag pratar för att få feedback från min mikrofon, när jag bara ska lyssna använder jag en Sound Blaster E1 då den har ett måttligt varmare ljud i jämförelse.

Visa signatur

"Oh glorious cheeseburger… we bow to thee. The secrets of the universe are between the buns..."
"All my farts come straight from hell, you're already dead if you notice a smell"