5st Rocket League (Nvidia kod) + 3st EVERSPACE (Asus kod) + 1st For Honor (Uplay)

Permalänk
Medlem

5st Rocket League (Nvidia kod) + 3st EVERSPACE (Asus kod) + 1st For Honor (Uplay)

Har ett gäng koder till spel jag inte kommer använda, säljer dom därför till 75% av det billigaste pris jag kan hitta online vilket ger ett kraftigt reducerat pris nu i samband med Steam rean osv

Rocket League: 75kr/st eller 3st för 200kr
Dessa fick med vid köp av grafikkort (nvidia bundle). Krävs att man aktiverar genom ett GTX 1050, 1050ti eller 1060
http://www.geforce.com/hardware/10series/rocket-league-bundle

EVERSPACE: 150kr/st eller 3st för 400kr
Dessa fick med vid köp av grafikkort (asus bundle)
https://www.asus-promotion.eu/form/en/f/esgc/step-1

For Honor: 100kr eller högsta bud
Denna kod aktiveras direkt på uplay

Betalningsmetod: Swish

Först till kvarn som gäller

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

budar 100 på For Honor

Visa signatur

[Ace Ecco 220][ASRock Z77E ITX][3570k@4.2][ASUS 970 STRIX 4GB]
[Team Elite 8GB (2x4GB) CL11 1600MHz][Corsair HX520W]
[Toshiba Q300 480GB]

Permalänk
Medlem

Tar en rocket league för en vän, pma nr så kan han swisha dig

Permalänk

Är det steam koder?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jolu5893:

budar 100 på For Honor

Hade satt ett köp nu pris på 100kr så jag gratulerar till ett vinnande bud
Skickar iväg ett PM till dig

Skrivet av frambogir:

Är det steam koder?

Vilket spel syftar du på? Som jag förstått det är det genom Nvidia Experience som man får Rocket League genom.
Everspace kommer i form av en Steam key inom några dagar. Hör av mig till de som är intresserade när Asus skickat mig dessa.
Var tvungen att genomföra aktiveringen själv då det krävdes serienummer till grafikkorten utöver aktiveringskoden

For Honor var till uplay men den är såld nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Tar en rocket league för en vän, pma nr så kan han swisha dig

Har din vän ett av de listade grafikkorten så att han kan aktivera koden i nvidia experience? Måste bara dubbelkolla

GTX 1050, GTX 1050ti eller GTX 1060

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cudage:

Har din vän ett av de listade grafikkorten så att han kan aktivera koden i nvidia experience? Måste bara dubbelkolla

GTX 1050, GTX 1050ti eller GTX 1060

Ahh missade det... Tråkigt att det just måste va dessa kort.. Aja my bad. Trodde v
Ba destiny 2 var begränsad men så fel hade jag Lycka till med annonsen!

EDIT; Måste fråga innan jag lägger detta bakom mig, kan inte du aktivera koden o sen få en steam nyckel som du sen skickar till mig? Eller hur funkar det? Geforce programmet som automatiskt startar steam o aktiverar koden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Ahh missade det... Tråkigt att det just måste va dessa kort.. Aja my bad. Trodde v
Ba destiny 2 var begränsad men så fel hade jag Lycka till med annonsen!

Ska se över hur aktiveringen egentligen går till, om det är låsta koder till nvidia accounten går det säkert ordna med en temporär mail som köparen bara tar över och byter lösenord till så att man kringår den dryga begränsningen dom valt att ha För i så fall kan jag bara aktivera åt den som är intresserad

Permalänk

Tar gärna en rocket League om det finns kvar!

Visa signatur

Bärbar Asus Datorn :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cudage:

Ska se över hur aktiveringen egentligen går till, om det är låsta koder till nvidia accounten går det säkert ordna med en temporär mail som köparen bara tar över och byter lösenord till så att man kringår den dryga begränsningen dom valt att ha För i så fall kan jag bara aktivera åt den som är intresserad

Låter perfekt, blir ju förhoppningsvis steam koder i slutändan så spelar inget annat någon roll Hör av dig sen när du får reda på mer

Permalänk

Om det går att få en steamnyckel skickad till sig vill jag köpa en Rocket League, har inget av de korten som krävs för aktivering.

Permalänk
Medlem

Har 1050ti. Köper en rocket.

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem
Skrivet av SAnDis:

Har 1050ti. Köper en rocket.

Ursäkta missade att du skrivit! Brukar vara snabbare Skickar iväg ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Låter perfekt, blir ju förhoppningsvis steam koder i slutändan så spelar inget annat någon roll Hör av dig sen när du får reda på mer

Det verkar som att koderna enbart går att lösa in via Nvidia med de utvalda korten, efter man löst in koden öppnas steam upp och man får valet att lägga till spelet, dvs ingen steamkod utan kommunikationen sköts mellan nvidia och steam.

Så om man har någon kompis med ett av dessa kort kan man be att få logga in på sin steam när man aktiverar koden om jag uppfattat allt rätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunarstorm94:

Tar gärna en rocket League om det finns kvar!

PM

Permalänk
Inaktiv

Köper gärna Rocket Leauge om det finns kvaR?

Permalänk
Medlem

Koder till Rocket League och Everspace finns det gott om kvar

Permalänk
Medlem

Köpte precis kod till Rocket League, fungerade bra

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem
Skrivet av SAnDis:

Köpte precis kod till Rocket League, fungerade bra

Tack för du tog dig tiden att skriva här att allt gick bra, underlättar för framtida köpare

Permalänk
Medlem

Jag har även en kod till UNIGINE Superposition Benchmark Advanced som jag säljer för 90SEK

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Låter perfekt, blir ju förhoppningsvis steam koder i slutändan så spelar inget annat någon roll Hör av dig sen när du får reda på mer

Hej nu har jag haft möjlighet att testa mig fram, man aktiverar koden genom Nvidia Experience och loggar sedan in på sitt steamkonto så aktiverar Nvidia koden. Det är därför inte möjligt att skicka någon steamkey, men jag kan aktivera koden åt dig (du byter bara lösen på steam).

Lägg till mig på Discord om du vill att jag ska aktivera koden åt dig, om du känner dig väldigt paranoid så kan vi köra med teamviewer och att du själv sköter aktiveringen.

Min discord: Gribblurk

Permalänk
Medlem

Jag har nu fått ut 3st Everspace steamkoder, så bara att knappa in dessa direkt i Steam som vanligt