Säljer Gaming Utrustning och Samson Mic

Permalänk

Säljer Gaming Utrustning och Samson Mic

Då var det dags att sälja gaming utrustningen

Säljer:

Samson Go Mic
En mycket sällan använd Samson mic med usb, alltså fungerar den direkt när man sätter in den i datorn. Mikrofonen är väldigt liten och kvalitén är suverän (bättre än Blue Snowball). Kvittot och kartongen kommer med.

Mer information på: http://www.samsontech.com/samson/products/microphones/usb-mic...

Razer Goliathus XXl
Det är en extended musmatta som är 920mm x 295mm. Jag fick den för inte så länge sen men jag gillar mindre musmattor mer därför säljer jag den. Fint skick, kvitto och kartong finns ej.

Logitech G302
Fint skick, säljer den eftersom jag köpte en ny mus. Inget kvitto och ingen kartong finns.

Steelseries Kinzu V2 Pro Edition
Har använt den som en backup mus alltså användes den nästan aldrig, kvitto och kartong finns ej kvar.

Kom med ett vettigt bud i tråden

Kan skicka men då står köparen för frakt och betalningen görs via swish eller så möts vi upp hos mig eller någonstans i stockholm.

Håller mig till rätten att jag kan sälja till vem jag vill... Sweclockers vanliga disclaimer

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465

Permalänk

500kr för tangentbordet
+frakt
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

200 + frakt för Samson mic'en?

Permalänk

400kr för både logitech och zowie musen möts i sthlm.

Permalänk
Livsnjutare 😎

175kr+frakt för Logitech musen

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk

Noterat

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465

Permalänk

Tangentbordet och Zowie musen är sålda

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465