Lian Li PC-V1000 i vitt/svart, i7 930 + mobo + 6gb RAM, Seasonic 750W utan alla kablar

Permalänk
Medlem

Lian Li PC-V1000 i vitt/svart, i7 930 + mobo + 6gb RAM, Seasonic 750W utan alla kablar

Skänker bort lite grejer jag inte behöver och som mest bara står.

Det är ett PC-V1000 som jag lackade om till svart interiör + vit utsida. Fläktkontrollen som sitter i följer med, samt fläktar om så önskas.

i7 930 med mobo och 6GB ram. Allt fungerade bra för några dagar sedan innan jag plockade ur dem ur min lillebrors dator, de bör ju funka bra nu också.

Seasonic 750W X-series. Hittade detta längst in under min säng. Helt modulärt med klass Guld+. Däremot hittar jag inte 24-pin kabeln till den. Inget behov så skänker den i samma veva. Tror aldrig jag använt det så lite fundersam över vart kabeln tog vägen.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Allt är av intresse! Flickvännen behöver en uppgradering! Dock är ju fråga om du fraktar eller om jag kan åka upp Med vänlig hälsning!

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö på Mobo+cpu+RAM mot frakt!

Visa signatur

Fractal Design Define R6, ASUS X99a, Xeon E5-2697v3@3.5Ghz allcore, 64gb Hynix ECC REG 2133Mhz, ASUS 1070GTX, 2.5gb nic

Server: Proxmox med OMV 5 och annat virtuellt: Supermicro X9SRH-7F, 64gb RAM, Xeon 2651v2, 4x10tb, 2.5gb Nic

Permalänk
Medlem
Skrivet av linusedmann:

Allt är av intresse! Flickvännen behöver en uppgradering! Dock är ju fråga om du fraktar eller om jag kan åka upp Med vänlig hälsning!

Tyvärr så hittar jag inte lådan för chassit så känner inte att jag vill skicka det tyvärr! Om du vill plocka allt så är du välkommen till det!

Skrivet av Gnarf:

Ställer mig i kö på Mobo+cpu mot frakt!

Noterat!

Permalänk

Tar allt mot frakt du kan stoppa chassit I en flyttkartong med bubbelplast runt

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk

Jag ställer mig i kö och kan hämta upp det, alternativt mötas i centrala stockholm

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Medlem

@Agemman: Om du kan skicka Moderkort, processor och ram samt Nätagget så tar jag det gärna
Mvh Filip

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Medlem

Notering här: Jag fick ett PM snabbt efter att jag la upp den med en användare som ska uppdatera sin brors dator. Jag känner att det är för ett gott syfte, så om han kan hämta imorgon får han det. Annars kontaktar jag näste man i kö!

Permalänk

@Agemman:
Det låter ju helt klart som att han bör prioriteras, men eftersom att det rör sig om en uppgradering så kanske inte chassit behövs? Plockar det gärna om så är fallet

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på samtliga delar! Finns delarna kvar kan jag hämta dem.

Permalänk

ställer mig gärna i kö för chassit.

/Flamingo

Visa signatur

Ryzen 5 3600X. 32GB Ram. Gtx 1070.

Permalänk
Medlem

Också intresserad av chassit. Kan hämta när som helst.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Budgivning hör ej hemma i Skänkes.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@Agemman: Är i starkt behov av ett nätagg,
Kan du skicka nätaggregatet för fraktkostnad?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Skrivet av Agemman:

Tyvärr så hittar jag inte lådan för chassit så känner inte att jag vill skicka det tyvärr! Om du vill plocka allt så är du välkommen till det!

Noterat!

Kan hämta men avvaktar tills jag vet hur det blir

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag kan hämta grejerna idag. Skulle isf ha alla delarna till mina grabbars första speldator (9 & 7 år).

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka...

1: AM4 3600X, RTX 4060 OC, X570-I, 32GB 3200MHz, SF450, 34”
2: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3600MHz, SF750, 34”
3: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3200MHz, SF600, 34”

Permalänk
Medlem

Delarna har blivit upplockade nu! Tack för intresse!