Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Vi fortsätter enligt reglerna i förra tråden från 2017.
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1459744-bilder-pa-ditt...

Regler:
Tanken är alltså att posta bilder på ditt senaste inköp. Det kan handla om allt från datordelar till bilar, strumpor, juicepaket eller impregnerat virke.

Bilderna ska vara egentagna (inga produktbilder). Lite kort beskrivning eller information är alltid trevligt. Undvik dock att sväva iväg i för långa diskussioner, lyft hellre ut detta till en egen tråd eller gör upp via PM!

"Hur laddar man upp bilder i forumet?"-guide:

Ladda upp bilden på valfri bilduppladdningstjänst exempelvis imgur.com, tinypic.com eller forumbilder.se

Infoga bild:
Använd "infoga bild"-funktionen eller [img]-taggar för att infoga en bild, dvs. [img]bildlänk inkl. filändelse[/img]

Bild med beskrivning:
Infoga bild med bildtext: [img src=bildlänk inkl. filändelse]bildtext här[/img]

Tänk på att man alltid ska ha med filändelsen i bildlänken (imgur.com/jgjfksdh.jpg). Välj "direct link" eller högerklick på bilden och välj sedan "kopiera bildadress".

Dold text
Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Trevligt! Då är det bara att invänta alla pizzabilder som dyker upp om 12-14h...

Det här är faktiskt den enda tråden jag slaviskt följer och det är kul med den stora variationen, det har verkligen varit allt från ett paket kaffe till mer extravaganta inköp som ett eget privatplan(!) och jag hoppas på lika stor bredd även i år.

Gott nytt och låt pengarna flöda!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Trevligt! Då är det bara att invänta alla pizzabilder som dyker upp om 12-14h...

Det här är faktiskt den enda tråden jag slaviskt följer och det är kul med den stora variationen, det har verkligen varit allt från ett paket kaffe till mer extravaganta inköp som ett eget privatplan(!) och jag hoppas på lika stor bredd även i år.

Gott nytt och låt pengarna flöda!

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här, följer också den med spänning. Nu för tiden vet man aldrig vad som kan komma att dyka upp, inget förvånar mig längre

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Samma här, följer också den med spänning. Nu för tiden vet man aldrig vad som kan komma att dyka upp, inget förvånar mig längre

Vore det inte bättre om vi hade en tråd för " bilder på ditt senaste pizza inköp (2018)" då?

Visa signatur

PC: Ryzen 7 7700X | Sapphire Pulse RX 7900 XTX | 6000MHz 2x16GB | ASUS X670E-F

Tillbehör: G903 | PowerPlay | G513 | Pro X | Brio 4k | LG 34GN850 | Xbox Elite Controller Series 2

Konsol: Playstation 5

Permalänk
Medlem

Tre inlägg och inga bilder... måste kompensera.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Kan lägga upp mitt senaste inköp också, även om det gjordes dagen innan nyårsafton. Köpte mig ett par nya högtalare från Vienna Acoustics.

@lambdan: var köpte du muggen?

Permalänk
Medlem

Webhallen har en tid haft medlemspris på "Middle Earth: Shadow of War - Mithril Edition" så jag slog tillslut till efter att ha spanat på den en längre tid.

Dold text
Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

Trevligt med skyrim till Switchen har inte rört spelet sedan release 2011(?) då det spelades rätt intensivt en månad eller så. Funderar dock på att införskaffa mig ett exemplar till min nya Switch. Du får gärna berätta om det fungerar bra till den eller inte

Permalänk
Inaktiv

Lego Technics Skovelgrävare samt Rayman Legends till Switch:

Kontrollerat alla påsar så de var oöppnade:

Dold text
Permalänk
Medlem

@anon5930: Jag hoppas du öppnar alla påsarna och lägger alla bitar i en stor hög. Halva grejen med att bygga lego är ju att spendera en timme åt att hitta just den där lilla specialbiten

Permalänk
Livsnjutare 😎

Ett cigarr fodral i läder från Adorini i svart med röda sömmar.
En ny cigarr kapare, V-snitt från Colibri och sedan en kombinerad tändare / cigarr-borr även den från Adorini.

Och sedan lite sköna pinnar
Från vänster;

La Ley Reserva 2015 LaguitoRoyal Danish Cigars Sangre AzulCohiba ExquisitosRomeo Y Julieta Petit Churchill

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Trunk:

@anders190: Jag hoppas du öppnar alla påsarna och lägger alla bitar i en stor hög. Halva grejen med att bygga lego är ju att spendera en timme åt att hitta just den där lilla specialbiten

Hehe, får se hur det blir. Tog påsarna med nummer ett separat (vita gruvtrucken) och sedan två och tre (undre delen av grävaren) tillsammans. 4-5 timmar byggt hitills och då är jag långt ifrån klar hehe. Med nästan 4000 bitar så borde det ta ett bra tag att få ihop allt isåfall. Men lite småsugen, ökar ju byggtiden vilket vore tacksamt.

Så här ser det ut hitills:

Gillar verkligen larvfötterna. Provade att köra upp för manualen för att se hur väl de fungerade. Klättrar bättre än väntat hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Hehe, får se hur det blir. Tog påsarna med nummer ett separat (vita gruvtrucken) och sedan två och tre (undre delen av grävaren) tillsammans. 4-5 timmar byggt hitills och då är jag långt ifrån klar hehe. Med nästan 4000 bitar så borde det ta ett bra tag att få ihop allt isåfall. Men lite småsugen, ökar ju byggtiden vilket vore tacksamt.

Så här ser det ut hitills:
https://i.imgur.com/ISIlHJ8.jpg

Gillar verkligen larvfötterna. Provade att köra upp för manualen för att se hur väl de fungerade. Klättrar bättre än väntat hehe.

Satan vad avundsjuk man blir
Finns inget bättre än teknik-lego!

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Medlem

Vilken finsmakare Ser riktigt coolt ut!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

2st ficklampor

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Mocka:

Vilken finsmakare Ser riktigt coolt ut!

Hehe, så är det!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

När man börjar bli lite äldre så får man köpa sina egna klappar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Då få ja först me dagen efter pizzan då.
Kebabpizza me sallad å fetaost.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Softnux:

https://i.imgur.com/kiFJcXU.jpg
När man börjar bli lite äldre så får man köpa sina egna klappar

Åh jäklar vilka neon färger !!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Proffsmobbare

Köpte en läderbit (16" x 12" x 2 mm) för att bygga en egen boardtracker-sadel, då jag inte är så sugen på att hosta upp över 4000 SEK för en färdig Mesinger.

Dold text
Permalänk
Medlem

En Modmic V5 för 599:- och en sån här rackare:

Att det ska behövas för få bra ljud ur micen är ju rätt kasst, men blev mycket bättre så det va det värt

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem

Glömde skriva här när jag köpte, så fick bli nu när den är klar istället. Tog MÅNGA timmar om jag ska vara ärlig. 30 år o älskar Lego Technic än.

Visa signatur

CPU: i7700k (Delided) @ 5Ghz | GPU: Gigabyte GTX 1080 TI Waterforce Xtreme Edition | Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance | Mobo: ASUS PRIME Z270-K | PSU: EVGA Supernova G2 850W | SSD: 2 * Samsung 850 EVO 500GB och HDD: 4TB | Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV | CPU-Kylning: DeepCool Captain 360 EX | Skärm: AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk

Ska bli roligt att testa

Permalänk
Skrivet av auToeXeC:

Glömde skriva här när jag köpte, så fick bli nu när den är klar istället. Tog MÅNGA timmar om jag ska vara ärlig. 30 år o älskar Lego Technic än.

https://imgur.com/dUthCnb.jpg

Den där var häftig, hur stor är pjäsen?

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Dynamic Vit. EVGA SN G2 850w. Gigabyte Aorus Ultra Z490. Intel 10850k. Asus 2080Ti. G.Skill 32Gb. Samsung 950Pro 512Gb M2. 1st SSD Crucial 1Tb, 1st SSD Crucial 500Gb. EK Velocity Water Cooling. ASUS 1440p 27". Acer Predator 165Hz 1440p 27". Roccat Vulcan TKL. Razer Diamondback.

Permalänk
Medlem

NAS
CPU:Intel Pentium G4600
MB: ASRock C236 WSI
RAM: DRR4 Kingston ValueRAM 8GB
HDD: 4x WD RED 8TB
SSD:Samsung 850 EVO 250GB
PSU: Corsair SF450
CASE: Fractal Design Node 304 vit
FAN 1x: Noctua NF-A14 PWM
FAN 2x: Noctua NF-A9 PWM
COOLER: Arctic Alpine 11 Passive

Beyerdynamic DT 770 pro

Elektriska komponenter + "audrino" uno W/ wifi chip

Visa signatur

Ryzen 5950x | RTX 4090 | 64GB 3600Mhz| WD Black sn850 2TB
NAS: Unraid | 8GB 2133Mhz | ASRock C236 WSI | Intel G4600 | 32TB WD RED
YT:youtube.com/patan77xd IG:instagram.com/patan77 Webwww.patan77.com

Permalänk
Medlem

HP 14-BP091no
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=4400870

Kanon-dator för 4000 kr på elgiganten!
Men musplattan är värdelös!

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Morotsbiff:

En av bröderna fick detta i jul, lagom komplicerat och kul spel om man bara vill spela något lite snabbt

Ett av mina senaste köp, en klocka jag letat efter ett tag

En Citizen PMT56-2711 i bra skick

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Lego Technics Skovelgrävare samt Rayman Legends till Switch:

https://i.imgur.com/cJP7w37.jpg

Kontrollerat alla påsar så de var oöppnade:

Nej jag är inte alls avis!

HMPF!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Avstängd

Slog till på en till oled, Blev en Sony A1

Fixat bildlänk /screamin-daemon, moderator
Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4