Permalänk

Speldator med tillbehör

Hej, tänkte sälja min dator då jag knappt använder den och behöver pengarna. Köpte allt i början av januari så knappt använt dator samt tillbehören, allt säljs som ett paket! Windows 10 på datorn.
Specs: CPU- AMD ryzen 5 1600x
GPU- Msi gtx 970
Nätaggregat- evga BQ 650W 80+PSU
Moderkort- Msi B350 Tomahawk, Socket-am4
SSD- samsung evo 500gb
Ramminne- Corsair vengeance LPX 2400Mhz 16gb ddr4
Tillbehör:
Skärm- asus mg248qr 144hz
Tangentbord- hyperx alloy fps pro
Mus- steelseries rival 300

Priset är köp nu pris, går att buda också självklart!
//Tim

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
Ser att du bor på Hammarö, min vän är ute efter en komplett dator och han likt mig bor i Karlstad så vore väldigt smidigt att köpa din dator.

Dessvärre känns priset ganska högt. Jag är själv inte så bra på att värdera datorer, men du får jättegärna göra en värderingstråd här på SweC så kanske min vän kan köpa datorn till ett pris som är schysst för både han och dig?
Mvh

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

@kwame: Tycker ifs att priset nästan är rimligt med skärm och tillbehör inkluderat om hen skulle sålt delarna separat. Som ett paketpris hade jag nog tyckt att 8000kr skulle kunna vara rimligt. Hade nog provat lägga ett bud i de trakterna

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

Bjuder 8000kr om du kan skicka jag kan stå för frakten

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av ZacTos:

Bjuder 8000kr om du kan skicka jag kan stå för frakten

Skickades från m.sweclockers.com

Kan dessvärre inte skicka datorn då jag inte har kvar kartong till chassit, och de skulle va lite vågat om nåt går sönder
Med vänlig hälsning, Tim.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timpersson99:

Kan dessvärre inte skicka datorn då jag inte har kvar kartong till chassit, och de skulle va lite vågat om nåt går sönder
Med vänlig hälsning, Tim.

Vill du så går det att packa har skickat mer ömtåliga saker än en dum burk mitt bud kvarstår sug på karamellen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har den varit överklockad någonting?
Kan du tänka dig 7000kr om jag hämtar den imorgon runt kl 15:00?

Permalänk
Skrivet av Nord_97:

Har den varit överklockad någonting?
Kan du tänka dig 7000kr om jag hämtar den imorgon runt kl 15:00?

Är det då bara datorn??
Och nej aldrig varit överklockad

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timpersson99:

Är det då bara datorn??
Och nej aldrig varit överklockad

Skickades från m.sweclockers.com

Dator och skärm

Permalänk

@Nord_97: då känns priset lite lågt, 8000 kan jag släppa det för

Permalänk
Medlem

Hej Tim, jag bor i Karlstad och är intresserad av din dator. Jag kan bjuda 7700kr för hela paketet och kan hämta upp den med bil redan idag om det passar.
//Jakob

Permalänk

@Jakebo: fått bud för 8000 i pm,

Permalänk
Medlem

@Timpersson99: Ok, blir inte så sugen att buda högre när jag inte fysiskt ser motpartens bud. Men om denne ångrar sig är jag fortfarande intresserad.
/Jakob

Permalänk

Datorn finns fortfarande kvar!.

Skickades från m.sweclockers.com