Intel Threat Detection Technology söker efter virus med integrerade grafikkretsen

Permalänk
Avstängd
Skrivet av superegg:

if (virus == "NSA" || virus == "FBI") { console.writeline("Välkommen bakdörren är öppen för er!"); } else { Block(virus); }

Förstår koden så förstår ni hur jag tänker.

Du glömde CIA;)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Förstår koden så förstår ni hur jag tänker.

Ja, du tänker fel

AMS handlar som sagt om ett ramverk för att snabba upp skanning av minnet med en GPU, att sen klassificera vad som är skadligt eller inte är upp till antivirustillverkarna och inget AMS tillhandahåller. Och litar du inte på antivirustillverkarna, varför använder du då deras program?

Sen behöver varken Intel eller antivirustillverkarna något sånt här för att öppna en bakdörr till din dator, de har redan full kontroll över den oavsett.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av X_Load:

Du glömde CIA;)

Skickades från m.sweclockers.com

Dom får gå via FBI.

Skrivet av perost:

Ja, du tänker fel

AMS handlar som sagt om ett ramverk för att snabba upp skanning av minnet med en GPU, att sen klassificera vad som är skadligt eller inte är upp till antivirustillverkarna och inget AMS tillhandahåller. Och litar du inte på antivirustillverkarna, varför använder du då deras program?

Sen behöver varken Intel eller antivirustillverkarna något sånt här för att öppna en bakdörr till din dator, de har redan full kontroll över den oavsett.

Jo det förstår jag men man vet aldrig om dom har tryck in något extra för att hjälpa NSA.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666